Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. De pc zal, naast word, excel, internet, etc. alleen voor gamen gebruikt worden. De focus moet dus daar op liggen. De andere taken gaan denk ik wel lukken met dit budget.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De absolute prijs is dus € 1000,- inclusief alle randapparatuur, windows daargelaten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De pc is niet voor mezelf, maar de koper gebruikt nu een laptop. Hij neemt dus niks mee behalve een muis. Niet noemenswaardig dus en volgens mij is deze ook aan vervanging toe.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet goed uitgebalanceerd systeem met de beste bang for buck.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Hij heeft goede ervaringen met nvidea, maar zoals ik al zei, het budget is niet heel erg ruim, dus het gaat vooral om een goede verhouding van het systeem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn persoonlijk inleg is het geluidsniveau. Ik vindt het zwaar storend wanneer er een straaljager naast me staat, dus dit raad ik hem ook aan. Daarom goede cpukoeler gekozen. Eventuele casefans kunnen later.
Ga je overklokken?
De gekozen cpu ondersteunt het niet, dus nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het gaat dus om een goed uitgebalanceerd systeem. Het budget kan eigenlijk geen euro worden opgekrikt (ga er nu al net iets overheen, dus tips zijn welkom).
Wat denken jullie van het beeldscherm? De gebruikte techniek is goed en heeft een goede responstijd.
Verder nog de videokaart, is deze te krachtig voor het systeem? Dat wil zeggen, kan ik hem een paar euro's laten besparen en een mindere kaart laten nemen.
Assembleren mag ik doen (hij verzorgt het bier
)
Het lijstje:
Gamen. De pc zal, naast word, excel, internet, etc. alleen voor gamen gebruikt worden. De focus moet dus daar op liggen. De andere taken gaan denk ik wel lukken met dit budget.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De absolute prijs is dus € 1000,- inclusief alle randapparatuur, windows daargelaten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De pc is niet voor mezelf, maar de koper gebruikt nu een laptop. Hij neemt dus niks mee behalve een muis. Niet noemenswaardig dus en volgens mij is deze ook aan vervanging toe.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet goed uitgebalanceerd systeem met de beste bang for buck.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Hij heeft goede ervaringen met nvidea, maar zoals ik al zei, het budget is niet heel erg ruim, dus het gaat vooral om een goede verhouding van het systeem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn persoonlijk inleg is het geluidsniveau. Ik vindt het zwaar storend wanneer er een straaljager naast me staat, dus dit raad ik hem ook aan. Daarom goede cpukoeler gekozen. Eventuele casefans kunnen later.
Ga je overklokken?
De gekozen cpu ondersteunt het niet, dus nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het gaat dus om een goed uitgebalanceerd systeem. Het budget kan eigenlijk geen euro worden opgekrikt (ga er nu al net iets overheen, dus tips zijn welkom).
Wat denken jullie van het beeldscherm? De gebruikte techniek is goed en heeft een goede responstijd.
Verder nog de videokaart, is deze te krachtig voor het systeem? Dat wil zeggen, kan ik hem een paar euro's laten besparen en een mindere kaart laten nemen.
Assembleren mag ik doen (hij verzorgt het bier
Het lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 178,50 | € 178,50 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 357,95 | € 357,95 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 55,90 | € 55,90 |
| 1 | BenQ GW2265HM Zwart | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo | € 31,95 | € 31,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 53,- | € 53,- |