Nieuwe behuizing *rond de €60*

Pagina: 1
Acties:

• sjoerdgl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-02 01:05
Ik zoek een?
Ik zoek een behuizing van rond de €60,-.
Het liefst een behuizing met een goede airflow en cablemanagement (cablemanagement is wel echt een must).
Heb nu de Fractal Design Core 1100 en je wilt niet weten hoe het er van binnen uitziet...
Vandaar dat ik dus eigenlijk ook een nieuwe kast wil.

Wat is je budget?
Ik wil rond de €60,- uitgeven, voor dit geld valt er wel een redelijke kast te kopen, denk ik.
Ik heb zelf ook al even gekeken in de pricewatch, ik heb de volgende behuizingen gevonden:
pricewatch: NZXT S340 Zwart
pricewatch: Cooler Master N300 (KKN1, closed)
pricewatch: Corsair Carbide SPEC-03 Red Led

Dit leken me wel geschikte kandidaten.
De ene is wel mooier dan de andere maar daar is de prijs dan ook naar.
Het uiterlijk maakt me niet heel veel uit, maar het is natuurlijk mooi meegenomen.
Zoals het nu staat denk ik dat ik de NZXT S340 ga kopen.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb niet echt een voorkeur naar merk, maar ik vermijd liever merken zoals Sharkoon.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De behuizing staat naast mijn bureau in de hoek van de kamer.
_________________________________________________________________________________

Mocht iemand nog een andere goede kast hebben met goede cablemanagement, sta ik daar altijd voor open.
Alvast hartelijk bedankt voor alle hulp.

Met vriendelijke groet,

Sjoerd

Mijn huidige systeem (vergeten er bij te zetten |:()

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 178,50€ 178,50
1ASRock H81M-HDS€ 50,70€ 50,70
1MSI R9 380 Gaming 4GB€ 235,95€ 235,95
1Fractal Design Core 1100€ 31,95€ 31,95
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 40,95€ 40,95
1Cooler Master GM G450M€ 51,95€ 51,95
1Crucial BX100 250GB€ 79,95€ 79,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 669,95

[ Voor 43% gewijzigd door sjoerdgl op 04-10-2015 19:03 ]

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

De S340 heeft wel een hele mooie "dubbele bodem". Daar kun je makkelijk al je kabels in frotten.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• sjoerdgl
Jeroenneman schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 19:03:
De S340 heeft wel een hele mooie "dubbele bodem". Daar kun je makkelijk al je kabels in frotten.
Ja, dat is wel mooi van de kast, maar dan zit ik ook direct aan de max van mijn budget.
Dus misschien heeft iemand nog een suggestie :)

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:55
SjoerdJJ schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 19:07:
[...]

Ja, dat is wel mooi van de kast, maar dan zit ik ook direct aan de max van mijn budget.
Dus misschien heeft iemand nog een suggestie :)
Je geeft aan rond de €60,- uit te willen geven... maar eigenlijk toch niet? :?

De kasten worden in principe van mindere kwaliteit als je minder uitgeeft... ook loopt je selectie qua uiterlijk en bouwkwaliteit nogal uiteen.

pricewatch: Cooler Master Silencio 352

Misschien dat bovenstaande een optie is? Qua uiterlijk vergelijkbaar met die NZXT maar toch een tientje goedkoper... deze kast staat er om bekend veel waarde voor het geld te bieden.

Wat ik mij ook een beetje afvraag wat nou precies het probleem is met die Fractal kast wat je wel denkt met een andere kast te kunnen bereiken?

[ Voor 9% gewijzigd door MicGlou op 04-10-2015 19:15 ]

• Philpend
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-02 16:35
Ik heb die 352 zelf, een absoluut geweldig kastje. Maar met 1 groot probleem: kabelmanagement is zeer beroerd met die kast. Dus als je een andere kast zoekt met vooral goede kabelmanagement mogelijkheden: vooral niet doen.

• sjoerdgl
MicGlou schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 19:13:
[...]

Je geeft aan rond de €60,- uit te willen geven... maar eigenlijk toch niet? :?

De kasten worden uiteraard van mindere kwaliteit als je minder uitgeeft... ook loopt je selectie qua uiterlijk en bouwkwaliteit nogal uiteen.

pricewatch: Cooler Master Silencio 352

Misschien dat bovenstaande een optie is? Qua uiterlijk vergelijkbaar met die NZXT maar toch een tientje goedkoper... deze kast staat er om bekend veel waarde voor het geld te bieden.

Wat ik mij ook een beetje afvraag wat nou precies het probleem is met die Fractal kast wat je wel denkt met een andere kast te kunnen bereiken?
Ja ik wil rond de €60 uitgeven, maar als het goedkoper kan, waarom niet?
En die kast is inderdaad ook een goede optie, ziet er ook wel leuk uit.
Zou die NZXT het tientje extra waard zijn? Want anders ben ik dan eerder geneigd maar een tientje extra uit te geven voor een betere behuizing.

Ik wil overzicht in mijn systeem, niet dat ik alle kabels door elkaar heen zitten dat ik eerst alle kabels aan de kant moet doen om überhaupt ergens bij te kunnen komen.
En een koeler systeem, want mijn videokaart blijft op 60 graden celsius hangen nadat ik een game heb gespeeld, dus ik vermoed dat de warmte gewoon in de kast blijft hangen.

[ Voor 20% gewijzigd door sjoerdgl op 04-10-2015 19:19 ]

• DonnyL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-10-2025
De NZXT is zijn geld wel waard wat mij betreft. Ik heb niet heel veel ervaring met systemen in elkaar zetten, maar bij deze kast ging het vrijwel vanzelf. Makkelijker dan dit ga je qua kabelmanagment niet krijgen denk ik. Elke euro die je minder uitgeeft betekend al snel minder simpele kabelmanagment.

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:26
Heb zelf de NZXT aangeschaft en moet zeggen dat het best een stille kast is, er zitten standaard ook al twee casefans bij die naar mijn beleving bijna geen geluid maken.

De duimschroeven zijn ook heerlijk om mee te werken, geen schroevendraaier nodig om de zijkant van de kast af te halen. Er zit alleen geen ruimte voor een CD speler in en bij mij paste het moederbord net niet helemaal (moest het I/O shield eraf halen, dat stukje schuimrubber, nadat het weg was paste het wel prima).

Voor de rest, tja de kast ziet er mooi uit en ik ben er zeker tevreden over dus ik vond het de prijs wel waard.

• sjoerdgl
Zoveel goede reactie's op de NZXT S340, dan denk ik dat ik die maar ga kopen.
Een CD speler gebruik ik toch nooit.
Ik heb er nu een in maar ik heb hem nog nooit gebruikt.
Verder heeft de kast ook nog een mooi strak uiterlijk dus dat ook nog mooi meegenomen.

Iedereen hartelijk bedankt!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-02 18:56
Ik heb zelf de pricewatch: Sharkoon BD28 Rood

Deze kast heeft een goede kabelmanagement, veel ruimte voor een videokaart, een schroefloos systeem voor het gebruik van hdd's en zelfs aparte bays voor ssd's.

Verder is het ook best wel een stoer en robuust ogende kast, en valt binnen jouw budget van 60 euro. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Snowwie op 05-10-2015 21:17 ]

Mijn YouTube Channel

Pagina: 1