Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorDanny94
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-07-2022
Goede dag alle

Ik ben sinds per 1 januari 2015 de overstap gemaakt van PlayStation (1,2 en 3) naar game pc. Nu heb ik wat bèta games gespeeld. En kwam ik tot conclusie dat ik niet met muis en toetsenbord niet goed kon gamen. (nu mog steeds niet :X )

Dus om even lange verhaal kort houden.
Ik wil dus een gamepad om weer het oldschool gevoel toen ik nog op de PlayStation's zat. Maar door zoveel verschillende merken en soorten zie ik de bomen het bos niet meer.

Ik zoek dus een look a like ps controller. En moet wel fijn ding zijn heb dus geen budget betaal liever meer voor beter. Maar wil geen geld weg gooie van wegen een merk naampje..

Alvast bedankt
Mvg Danny

[ Voor 4% gewijzigd door TerrorDanny94 op 05-10-2015 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ps4 controller is ook op de pc te gebruiken, met een programma erbij en bleutooth stick.

heb ik zelf ook gedaan. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2015 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Of je koopt (al is het even wennen misschien t.o.v. een PS controller) een Xbox controller. Die werkt 1 op 1 met Windows* :)

* er vanuit gaande dat je Windows gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10 15:35
Zelf gebruik ik een xbox controller omdat het zo goed als plug & play is. Met ps4 controllers heb ik geen ervaring maar ik kan me voorstellen dat de overgang van ps controller naar xbox controller vrij groot is. Mochten beide opties je niets lijken kun je altijd nog kijken naar de logitech gamepads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Steam heeft ook een goede gamepad, al is die nog niet officieel uitgebracht.

[ Voor 37% gewijzigd door CH4OS op 04-10-2015 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik heb mijn ps3 sixaxis controller met laadkabeltje via USB aangesloten op mijn PC. Werkt perfect met Metal gear solid 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
De Xbox 360 en PS4 controller zijn op dit moment de beste keuzes die je hebt. Binnenkort komt daar de Steam controller en Xbox One controller bij.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorDanny94
Owke dus van logitech en trust kan ik beter links laten liggen.. Ps4 controller zit niet hellemaal lekker in de hand maar vind ik fijner dan xbox controller.. Ga is kijken hoe ik kan aansluiten want ps3 werkt niet met Windows 10 in ieder geval ben alleen 100 euro aan controllers kwijt geraakt -.-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:29

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Dual shock 3 controllers van de PS3 doen het ook prima op Win10. Je moet er wel ff wat software voor installeren, daarna doen ze het perfect. Indien je een bluetooth dongle hebt doen ze het zelfs draadloos

Tuturial/install guide: YouTube: How To Easily Connect PS3 Controller to PC (No Motioninjoy Required)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Gebruik een ps4 controller, een betere ps look a like controller voor pc is er niet.

Je hebt wel hele rare handen dan als je de ps3 controller fijner in de hand vind zitten dan een ps4 controller.
ps3 controller is en blijft 1 van de slechtste controllers die er is op de markt.
Ikzelf ben wle beetje jaloers op xone mensen, die controller is echt een genot in je hand (heb zelf een ps4)

[ Voor 70% gewijzigd door Kol Nedra op 05-10-2015 10:26 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorDanny94
Kol Nedra schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:23:
Gebruik een ps4 controller, een betere ps look a like controller voor pc is er niet.

Je hebt wel hele rare handen dan als je de ps3 controller fijner in de hand vind zitten dan een ps4 controller.
ps3 controller is en blijft 1 van de slechtste controllers die er is op de markt.
Ikzelf ben wle beetje jaloers op xone mensen, die controller is echt een genot in je hand (heb zelf een ps4)
Nou het is meer de knuppels van ps4.. Ik zit meer op die zeikanten.. Knuppeltjes zijn te klein.. En mij ps3 controllers zijn gecustomist.. Zitten anti slip op en is over gespoten naar mat zwart en knopen zijn gif groen en heb Knuppeltjes met antislip net als ps4 alleen de grote van de ps3. :D dus die licht het fijnst in de hand alleen heb hem geprobeerd met programma alleen hij pakt zowel pc als ps3 niet meer dus moet even kijken of ik harde reset kan uit voeren. Of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorDanny94
Meelobee schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:09:
Dual shock 3 controllers van de PS3 doen het ook prima op Win10. Je moet er wel ff wat software voor installeren, daarna doen ze het perfect. Indien je een bluetooth dongle hebt doen ze het zelfs draadloos

Tuturial/install guide: YouTube: How To Easily Connect PS3 Controller to PC (No Motioninjoy Required)
Die had ik toevallig geprobeerd... Dat was geen suc6.. Nu doet juist me controller niets zowel ps3 als pc.. Ga nog een keer proberen.. En anders probeer ik een ander methode of koop een nieuwe ps3 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:29

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Dat is vreemd, de software veranderd namelijk niets aan/in de controller en zou het gewoon met elke DS3 moeten doen. Had je voordat je het probeerde al problemen met de controller? Wellicht was hij al niet helemaal goed meer?

Ik gebruik zelf overigens een wired 360 controller op m'n beide pc's.(En binnenkort heb ik ook een Steam controller) De 360 controller ligt mij beter in de hand, de DS3 controllers zijn wat klein voor m'n grote handen. M'n vrouw speelt liever met de DS3.

[ Voor 36% gewijzigd door Meelobee op 05-10-2015 19:18 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.banggood.com/W...obile-Phone-p-965526.html
http://www.banggood.com/W...PC-Red-Blue-p-913404.html

Die laatste heb ik zelf ( volgens mij, ze lijken allemaal op elkaar) en die voelt kwalitatief erg goed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
In november komt Microsoft met een wireless adapter voor de Xbox one controller. Draadloos gamen en veel games ondersteunen deze controller native omdat het uiteraard Windows is. PlayStation controller is IMO mindere keus, tenzij je de layout veel fijner vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorDanny94
Meelobee schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 19:15:
Dat is vreemd, de software veranderd namelijk niets aan/in de controller en zou het gewoon met elke DS3 moeten doen. Had je voordat je het probeerde al problemen met de controller? Wellicht was hij al niet helemaal goed meer?

Ik gebruik zelf overigens een wired 360 controller op m'n beide pc's.(En binnenkort heb ik ook een Steam controller) De 360 controller ligt mij beter in de hand, de DS3 controllers zijn wat klein voor m'n grote handen. M'n vrouw speelt liever met de DS3.
Ik heb vrij kleine handen en ben opgegroeid met PlayStation van daar dus xbox gaat het niet worden.. Moet wel toegeven dat de xbox wel beter te bedienen is.. Maar ga is een controller lennen en even spelen en even wachten tot steam zijn gamepad uit brengt
Pagina: 1