Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-11 14:57
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Smartphone die ik elke dag vaak gaat gebruiken

Wat is je budget?
50 euro per maand bij KPN. Eenmalige kosten bereid als het goedkoper is.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zit vaak op internet, ook buitenhuis. Ik kijk Youtube, Facebook, SnapChat, twitter, school rooster en natuurlijk Tweakers. Ik bel amper. Mijn huidige abonnement is 6gb (4g) en 200 bel/min

Wat heb je zelf al gevonden?
  • Samsung Galaxy S6 32gb/64gb/128gb = €1044/€1044/€1094 (inc. €75 cashback + speaker)
  • Edge 32gb/64gb/128gb €1124/€1144/€1194 (inc. €75 cashback + speaker)
  • Sony Xperia Z5 €1169 (inc. hoofdtelefoon)
Bij deze telefoons geldt de volgende abonnement:
  • 10,5gb internet
  • 400 bel/sms
Welke vragen heb je hier nog over?
Sony Z5 heeft uitbreidbaar geheugen, S6 niet.
Er schijnt dat de batterij slechter te zijn van S6 dan Sony Z5
Wat beveel jullie aan?

[ Voor 20% gewijzigd door Dutchredgaming op 04-10-2015 19:55 ]

Review QNAP TS-230 NAS

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:46
Hier een vergelijk tussen de toestellen: http://www.gsmarena.com/c...Phone2=6849&idPhone3=7079
De Sony mag je zeker van verwachten dat hij langer mee kan op de batterij, immers de batterij is groter qua capaciteit, en de schermresolutie is lager wat minder rekenkracht kost.
Verder is het een voordeel dat de Sony een Qualcomm processor gebruikt wat etekend dat je er meer uit kunt halen als je ooit met custom roms aan de slag wil.
Op basis van specs is de Sony een goede keuze, maar ik heb hem niet zelf in de hand gehad dus qua gebruik durf ik het niet te zeggen.

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-11 14:57
Dank u wel op voor uw reactie

Zelf heb ik evaring met Samsung. Sony nooit. Volgens mij is z5 net nieuw. Ik zie veel goede verhalen gezien van reviews op het internet. Ik ga naar een telefoonwinkel om te kijken naar de z5 en s6 (edge).

Edit: 1440p is zwaarder dan full hd, maar ga toch kijken wat de verschil is tussen z5 en S6 (edge) ook voor beeldkwaliteit.

[ Voor 21% gewijzigd door Dutchredgaming op 05-10-2015 10:10 ]

Review QNAP TS-230 NAS