Ik ben van plan om zeer binnenkort een nieuwe PC te gaan bestellen. Ik hoop hier wat spellen op te kunnen gaan spelen, naast een beetje surfen op het net, e.d.
Na vele jaren vooral Apple te hebben gebruikt ben ik niet echt meer op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op PC gebied.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gebruiken om af en toe spellen te spelen, zoals Diablo 3, maar ook wellicht wat nieuwere shooters
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit zelf te denken aan rond de 700 euro. Hierbij is dan ook een Windows licentie inbegrepen. Mocht het iets hoger uitvallen maar het wel de moeite waard is, dan is dat ook geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Asus R9280X-DC2-3GD5 VGA kaart 2e hands aangeschaft voor 150 euro, verder heb ik ook al randapparatuur en een Dell Ultrasharp U2412M Zwart monitor welke ik wil gaan gebruiken
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk niet iets speciaals nodig te hebben. Gewoon een systeem dat werkt en waar ik de komende tijd mee vooruit kan. Ik hoef ook niet op de hoogste settings te spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil het wel graag bij Intel houden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoop dat het systeem niet al te veel herrie zal maken (heb de afgelopen jaren alleen Apple producten gebruikt welke weinig geluid maakten). Het hoeft ook weer niet muisstil te zijn.
Ga je overklokken?
Nee, dit ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het geven van advies op het huidige lijstje wat ik heb samengesteld. Vooral de behuizing heb ik nu even willekeurig gekozen. Geen idee of deze een beetje goed is. Ik wil het liefst een basic zwarte kast.
Dit is mijn lijst:
Alvast bedankt!
Na vele jaren vooral Apple te hebben gebruikt ben ik niet echt meer op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op PC gebied.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gebruiken om af en toe spellen te spelen, zoals Diablo 3, maar ook wellicht wat nieuwere shooters
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit zelf te denken aan rond de 700 euro. Hierbij is dan ook een Windows licentie inbegrepen. Mocht het iets hoger uitvallen maar het wel de moeite waard is, dan is dat ook geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Asus R9280X-DC2-3GD5 VGA kaart 2e hands aangeschaft voor 150 euro, verder heb ik ook al randapparatuur en een Dell Ultrasharp U2412M Zwart monitor welke ik wil gaan gebruiken
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk niet iets speciaals nodig te hebben. Gewoon een systeem dat werkt en waar ik de komende tijd mee vooruit kan. Ik hoef ook niet op de hoogste settings te spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil het wel graag bij Intel houden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoop dat het systeem niet al te veel herrie zal maken (heb de afgelopen jaren alleen Apple producten gebruikt welke weinig geluid maakten). Het hoeft ook weer niet muisstil te zijn.
Ga je overklokken?
Nee, dit ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het geven van advies op het huidige lijstje wat ik heb samengesteld. Vooral de behuizing heb ik nu even willekeurig gekozen. Geen idee of deze een beetje goed is. Ik wil het liefst een basic zwarte kast.
Dit is mijn lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 178,50 | € 178,50 |
| 1 | ASRock Fatal1ty B85 Killer | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS8G3D1609DS1S00CEU | € 43,20 | € 43,20 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 14,42 | € 14,42 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 53,- | € 53,- |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 79,95 | € 79,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 476,97 | |
Alvast bedankt!