Logitech Harmony Companion + kaku

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:42
Hey,

Binnen een kleine maand komen ze hier een gashaard plaatsen met een volledig ombouw. Dan verdwijnen alle toestellen in kastjes dus ben ik op zoek gegaan naar een manier om de versterker, nuc, digibox etc te gaan bedienen achter gesloten deuren. Er bestaan daar oplossingen voor van Marmitek, maar als we dan toch dergelijk systeem kopen kan ik even goed een Harmony kopen zodat we maar 1 afstandsbediening meer hebben.

Nu las ik dat Logitech onlangs een nieuwe lijn uitgebracht heeft. Daarbij viel mijn oog op de Companion omdat hier enkele extra knoppen opzitten met een lampje/stekker op. Ook staan de Play/Pause/Wind knoppen op een beter locatie. Eentje met een schermpje zie ik niet zitten door het opladen ervan.

Nu gaan er in de ombouw ook wat led strips komen waarvan eentje gewoon warmwit en eentje RGB. Bedoeling zou dan zijn dat ik deze ook met de Harmony Companion kan bedienen.

Naar wat ik zo hier al op het forum heb gelezen zal ik nog steeds een Marmitek Powernid XS moeten kopen om te kunnen praten met de KAKU toestellen maar er is zodanig veel gepost hier dat ik er echt niet aan uit geraak. Staat er ergens een stap voor stap guide hoe de Powermid dan aangesloten moet worden en dan moet communiceren met de Harmony / Kaku?

De Companion werkt wel met andere protocollen maar ik weet niet of daar dan zo stekkerdozen voor bestaan zodat ik misschien die Powernid zelf niet nodig heb?

Alvast bedankt!
Wes

[ Voor 5% gewijzigd door Yargo op 04-10-2015 15:40 ]