Geluid op zowel televisie als pc

Pagina: 1
Acties:

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
Ik weet niet precies in welk forum ik dit kwijt kan dus vraag ik het maar hier.

Ik vroeg mij af of het volgend mogelijk is en zo ja, hoe :)

Ik heb mijn beeld gesplitst in 2 bureaubladen. De een is mijn standaard monitor die via zo'n brede witte stekker in mijn AMD videokaart zit. Het andere bureaublad zit via een HDMI kabel op mijn videokaart op mijn televisie.

Ik heb een voetbal stream in een browser op mijn televisie gesleept. Nu krijg ik echter het geluid via mijn headset. Ik zou graag het geluid van de stream op mijn televisie hebben.

Echter zou ik het ook graag hebben dat het geluid van mijn pc op mijn headset blijft :D zodat ik tijdens de rest of saaie momenten beetje kan browsen/gamen :)

Hebben jullie enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? :-)

Verwijderd

Wellicht is dit een oplossing:
http://answers.microsoft....e4-4463-b312-eff594a9ae49

Reacties zijn ook positief.

• legendareN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-09-2025
uh rechtsonder bij afspeel apparaten gewoon rechtermuisknop op je TV drukken, en dan instellen als standaard audio apparaat.

Wil je weer via je headset dan kies je je headset / bijbehorende geluidskaart.

http://imgur.com/a/gtZoL

Bovenste is als ik via hdmi gebruik, dus op mn TV.

En onderste is mn headset/speaker set.

Ik weet niet zeker of je dit ook vroeg, want je titel gaat enkel over beide tegelijk, maar uit je tekst kan ik niet opmaken of je ook weet hoe je tussen de 2 switched dus vandaar.
Ik heb een voetbal stream in een browser op mijn televisie gesleept. Nu krijg ik echter het geluid via mijn headset. Ik zou graag het geluid van de stream op mijn televisie hebben.

Echter zou ik het ook graag hebben dat het geluid van mijn pc op mijn headset blijft :D zodat ik tijdens de rest of saaie momenten beetje kan browsen/gamen :)
Over dat via beide tegelijk, dan moet je naar de post hier boven kijken.

[ Voor 66% gewijzigd door legendareN op 04-10-2015 13:43 ]

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
Bedankt! Ik ga dit aanstaande ED wedstrijdronde maar eens proberen! :)