[Bug] iOS 9 Airplay video's

Pagina: 1
Acties:

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik maakte altijd dankbaars gebruik van de Airplay functie om video's via een iOS device af te spelen op mijn Apple TV. Met iOS 8 ging dit vlekkeloos, met 9 niet meer.

Wanneer je nu een video start via Airplay opstart en het scherm lockt van je iOS device stopt de video op e Apple TV. In het verleden kon je het scherm locken waarna de video gewoon verder afspeelde. Het scherm lockt overigens na 1 minuut automatisch, dus je kan het scherm ook niet aan laten staan.

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:02
Oke dankje wel voor de info ;)
Of had je een vraag?

Ik denk dat het hier mee te maken heeft http://www.appletips.nl/i...ng-activeren-voor-muziek/
En het moet een Apple TV (3e generatie) zijn

[ Voor 62% gewijzigd door Mel33 op 04-10-2015 11:17 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
De vraag is natuurlijk: kan het gefixt worden? YouTube app werkt bijv. wel perfect.

Met thuisdeling heeft het niks te maken. Dat gebruikt ik ook niet op iOS 8 en toen kon ik de filmpjes wel stream naar de Apple tv met een gelockt scherm op m'n iPhone.

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:09
Met iOS 8 heb ik hier ook wel eens last van. Alles afsluiten en hierna de iPhone/iPad opnieuw opstarten lost het probleem altijd op voor mij.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm