BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Je maakt jezelf kreupel in je ontwikkeling als je geen goed spul neemt. Ik lees gelijk dat je reken kracht nodig hebt gezien camera en beeldherkennings software, daarnaast geef je een groot scherm als eis, maar dan zal de resolutie en scherpte van dat scherm ook mee spelen, anders zou het op een smartfoon kunnen en hoe je het niet op te blazen.
Wacht de verkoop van de nieuwe iPads af, ik denk volgende week en scoor een iPad van 2 jaar oud 2de hands, dan zit je goed.
Wacht de verkoop van de nieuwe iPads af, ik denk volgende week en scoor een iPad van 2 jaar oud 2de hands, dan zit je goed.
Geen geld = geen geld, helaas.
Mn vriendin heeft een iPad, en ik wil zelf expliciet een Android tablet.
Hmmm, ik zie nu net dat ik dat niet duidelijk in de tekst had staan. Leek me wel duidelijk van de optie van een china tablet.
Mn vriendin heeft een iPad, en ik wil zelf expliciet een Android tablet.
Hmmm, ik zie nu net dat ik dat niet duidelijk in de tekst had staan. Leek me wel duidelijk van de optie van een china tablet.
BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Puur Android of is een dualboot ook mogelijk?
wat swhnld (wat een irritante naam) zegt.
Ik zou heel goed nadenken, wellicht je wensenlijstje aanpassen naar voor de app noodzakelijke specs en dan een fatsoenlijke tablet kopen (ikzelf zou een nexus halen).
Een el Cheapo tablet, zeker van no-name Chinese makelij gaat je mijns inziens alleen maar tijd en frustratie kosten.
Ik zou heel goed nadenken, wellicht je wensenlijstje aanpassen naar voor de app noodzakelijke specs en dan een fatsoenlijke tablet kopen (ikzelf zou een nexus halen).
Een el Cheapo tablet, zeker van no-name Chinese makelij gaat je mijns inziens alleen maar tijd en frustratie kosten.
Bij hoge voorkeur gewoon een eenvoudige android, geen gedoe met dual boot en dergelijke. Aanzetten en gaan. Gaat mij er om, om op een eenvoudig doch groot platform allereerst een opzet te maken, als een proof of concept.
Eens met bij voorkeur geen Chinese no-Name tablet. Maar dan blijft er nog steeds een extreem grote hoeveelheid over.
Eens met bij voorkeur geen Chinese no-Name tablet. Maar dan blijft er nog steeds een extreem grote hoeveelheid over.
[ Voor 21% gewijzigd door DropjesLover op 05-10-2015 16:22 ]
BThGvNeOA
Pagina: 1