Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:21
Hoi,
voor een ideetje dat ik de afgelopen dagen had, zit ik te overwegen om mij eens te verdiepen in het bouwen van een app (waar ik natuurlijk dik $$$ mee ga verdienen, jeweetz :P ). Het idee is alleen bruikbaar op een tablet, en die heb ik (nog) niet.

Ik zoek een?
Tablet, groter is beter, bij hoge voorkeur 10"

Wat is je budget?
Zo min mogelijk, <€150 Dit ook omdat ik hem maar matig verwacht te gebruiken en meer is als testobject voor het idee.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voor het idee moet ik gebruik maken van de camera + beeldherkenningssoftware, hij moet een beetje vlot zijn. Hoe groter het beeldscherm, hoe beter.
Daarnaast is het gebruik enkel om lui op de bank wat dingen te checken en als afstandsbediening voor m'n ChromeCast + Netflix / NAS.

Wat heb je zelf al gevonden?
Iets met bomen en bos...
Er staan een paar dingen in de PriceWatch voor ~€240, wat boven mijn beoogde budget/doel verhouding ligt. Op V&A vind ik de aangeboden items te duur.
Het mag eentje uit China zijn, maar dan wel eentje die gewoon goed is, en dat kan ik nauwelijks beoordelen.
Op Marktplaats staat van alles, maar veelal zonder specs, Chineese merkloze dropshipping, veel spul zonder camera.

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
Je maakt jezelf kreupel in je ontwikkeling als je geen goed spul neemt. Ik lees gelijk dat je reken kracht nodig hebt gezien camera en beeldherkennings software, daarnaast geef je een groot scherm als eis, maar dan zal de resolutie en scherpte van dat scherm ook mee spelen, anders zou het op een smartfoon kunnen en hoe je het niet op te blazen.
Wacht de verkoop van de nieuwe iPads af, ik denk volgende week en scoor een iPad van 2 jaar oud 2de hands, dan zit je goed.

• DropjesLover
Geen geld = geen geld, helaas.
Mn vriendin heeft een iPad, en ik wil zelf expliciet een Android tablet.

Hmmm, ik zie nu net dat ik dat niet duidelijk in de tekst had staan. Leek me wel duidelijk van de optie van een china tablet.

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-11 10:23
Puur Android of is een dualboot ook mogelijk?

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
wat swhnld (wat een irritante naam) zegt.

Ik zou heel goed nadenken, wellicht je wensenlijstje aanpassen naar voor de app noodzakelijke specs en dan een fatsoenlijke tablet kopen (ikzelf zou een nexus halen).

Een el Cheapo tablet, zeker van no-name Chinese makelij gaat je mijns inziens alleen maar tijd en frustratie kosten.

• DropjesLover
Bij hoge voorkeur gewoon een eenvoudige android, geen gedoe met dual boot en dergelijke. Aanzetten en gaan. Gaat mij er om, om op een eenvoudig doch groot platform allereerst een opzet te maken, als een proof of concept.

Eens met bij voorkeur geen Chinese no-Name tablet. Maar dan blijft er nog steeds een extreem grote hoeveelheid over.

[ Voor 21% gewijzigd door DropjesLover op 05-10-2015 16:22 ]

BThGvNeOA

Pagina: 1