Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Leverancier kon RMA laptop niet repareren, dus zoek nieuwe

Pagina: 1
Acties:

• Icheb
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-11 16:50
Net voor mijn vakantie, waar ik nu midden in zit 8)7, is mijn laptop gestorven. Gelukkig was deze nog binnen de garantie, dus heb hem gelijk opgestuurd in de hoop dat ik hem binnen een week terug zou hebben, zodat hij nog net mee kon op vakantie. (Ben een heel klein beetje misschien workaholic ;)).
Maar goed, in plaats van een gerepareerd exemplaar, kreeg ik het volledige aankoopbedrag terug. (Tof van Bol.com overigens!)

Alleen brengt dit een nieuw probleem met zich mee... Ik was redelijk tevreden met mijn laptop, maar momenteel is dit type niet meer leverbaar. |:(

Vanuit de pricewatch lukt het mij niet makkelijk om een goede te vinden die vergelijkbaar is.
Dus... help me please :?.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil Windows 7, 8.1 of 10 draaien, met de nodige tweaks. Maak gebruik van development utilities zoals Netbeans, en zo nu en dan van wat VirtualBox dingen (geen zware vm's). Daarnaast speel ik zo nu en dan een spelletje. Qua grafisch geweld loop ik een aantal jaar achter. Zo was ik net begonnen aan Skyrim. Verder speel ik alleen maar simpelere spelletjes.

Wat is je budget?
Rond de 900 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, deze heb ik vrijwel altijd bij me als ik ergens naartoe ga. Minimaal 4 uur op de batterij moet op zich wel kunnen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
De afgelopen paar laptops waren van Acer.
Ik zit hier niet aan vast, maar ben wel redelijk gewend geraakt aan de 'kuren' van Acer laptops.

Verder wilde ik graag een HDMI out erin, en een SSD als bootschijf met een traditionele als secundaire schijf (zoals ik bij mijn kapotte laptop ook had). Een mooie extra zou toetsenbordverlichting zijn, maar dat is geen harde eis.

Mijn oude laptop was een Acer Aspire Nitro VN7-571G-53XF (pricewatch: Acer Aspire V15 Nitro VN7-571G-53XF).

Wie kan er een mooie opvolger verzinnen voor rond dit zelfde budget?

sebsoft.nl