Hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar een game computer en wil er het liefst zo min mogelijk aan uit geven. Samen met een vriend hebben we gekeken voor een PC en ben nu aan het kijken of er iets is waar ik op zou kunnen bezuinigen. Ik heb er alleen niet zo geweldig veel verstand van om zomaar geld op plekken te bezuinigen dus hoop ik hier hulp te kunnen vinden
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met de nieuwe PC wil ik goed kunnen gamen en games zoals GTA V kunnen runnen op recommended settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een maximumprijs, maar wil het wel het liefst zo goedkoop mogelijk krijgen. Ik heb namelijk vele andere lasten en probeer dus overal te besparen waar ik kan. De ideale prijs voor de PC (toetsenbord/scherm niet meegerekend) is zo'n 700,- .
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik begin met niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik denk nodig te hebben is vrij standaard voor mijn kennis, 8 GB Ram, een goeie processor en een goeie video kaart. en natuurlijk alles wat nodig is om het goed lopend te houden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt voorkeuren, heb alleen van mensen gehoord dat AMD niet super is, dus mijn voorkeur geniet Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De enige echte eis is dat als ik games speel er niet/weinig lag is.
Heb een tijdje op een laptop games gespeeld en dat zakte al snel naar 5 min per frame (no joke, lol)
Ga je overklokken?
Zolang het systeem games zoals GTA V op recommended kan spelen ben ik blij. verder dan dat hoef ik niet te gaan.
Wat verwacht je van ons?
Het zijn een paar vragen waar ik echt hulp bij nodig heb en hoop advies over te krijgen.
- Kan ik besparen zonder de game experience te verminderen?
- De passen alle onderdelen in de kast die ik gekozen heb? (zie lijst)
Alvast bedankt!
Ik ben op zoek naar een game computer en wil er het liefst zo min mogelijk aan uit geven. Samen met een vriend hebben we gekeken voor een PC en ben nu aan het kijken of er iets is waar ik op zou kunnen bezuinigen. Ik heb er alleen niet zo geweldig veel verstand van om zomaar geld op plekken te bezuinigen dus hoop ik hier hulp te kunnen vinden
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met de nieuwe PC wil ik goed kunnen gamen en games zoals GTA V kunnen runnen op recommended settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een maximumprijs, maar wil het wel het liefst zo goedkoop mogelijk krijgen. Ik heb namelijk vele andere lasten en probeer dus overal te besparen waar ik kan. De ideale prijs voor de PC (toetsenbord/scherm niet meegerekend) is zo'n 700,- .
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik begin met niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik denk nodig te hebben is vrij standaard voor mijn kennis, 8 GB Ram, een goeie processor en een goeie video kaart. en natuurlijk alles wat nodig is om het goed lopend te houden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt voorkeuren, heb alleen van mensen gehoord dat AMD niet super is, dus mijn voorkeur geniet Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De enige echte eis is dat als ik games speel er niet/weinig lag is.
Heb een tijdje op een laptop games gespeeld en dat zakte al snel naar 5 min per frame (no joke, lol)
Ga je overklokken?
Zolang het systeem games zoals GTA V op recommended kan spelen ben ik blij. verder dan dat hoef ik niet te gaan.
Wat verwacht je van ons?
Het zijn een paar vragen waar ik echt hulp bij nodig heb en hoop advies over te krijgen.
- Kan ik besparen zonder de game experience te verminderen?
- De passen alle onderdelen in de kast die ik gekozen heb? (zie lijst)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 178,50 | € 178,50 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 61,- | € 61,- |
| 1 | MSI Radeon R9 380 2GD5T OC | € 194,95 | € 194,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | BenQ GL2250HM Zwart | € 105,- | € 105,- |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 Pro NL OEM 64bit | € 39,90 | € 39,90 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 14,42 | € 14,42 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 64,95 | € 64,95 |