Op de processor van de pc zit een core, maar kan iemand mij uitleggen hoe ik die core herken van verschillende processoren, ik zou het zeer opreis stellen als jullie me een link (s) gaven waar ik die foto van de processor kon zien en dan dat een van jullie zei waar die core zit.
ALVAST HEEEEL erg bedankt.
Verwijderd
de core is het vierkantje op jou proc.. (je hebt een groot vierkantje (groen bij een pIII en donker rood bij een AMD) en in het midden zit de core.. dus het andere vierkantje
mzzl
mzzl
Nope geen newbie, althans dat kan ik van mijzelf wel zeggen, maar je vind het misschien een rare vraag maar ik heb daar echt geen idee van, daarom vraag ik dat, als ik het goed heb is het een zilver kleurig ding of zo??????????????
Ik kan jou ook de vraag stellen van waarom zit je op school?? om dingen te leren.
Waarom leer je dingen bij?
Om je kennis te vergroten.
Ik wou dit gewoon weten omdat ik kortom gewoon echt alles wil weten, en uit boeken nou daar leer je niet veel, ligt er natuurlijk aan, hier weet iedereen op alles wel een antwoord.
Vandaar, is dat een goed antwoord.?
Waarom leer je dingen bij?
Om je kennis te vergroten.
Ik wou dit gewoon weten omdat ik kortom gewoon echt alles wil weten, en uit boeken nou daar leer je niet veel, ligt er natuurlijk aan, hier weet iedereen op alles wel een antwoord.
Vandaar, is dat een goed antwoord.?
Jah .. boeit niet echt ...Op dinsdag 19 juni 2001 15:31 schreef Squeek het volgende:
Waarom zou je dat willen weten?
als ie z'n werk maar doet
Wrom eenOp dinsdag 19 juni 2001 15:24 schreef Nightbat het volgende:
ALVAST HEEEEL erg bedankt.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Ja dus:Op dinsdag 19 juni 2001 15:25 schreef Squeek het volgende:
Newbie
Aantal posts: 19
Gem. aantal posts/dag: 4
Lees eens een FAQOp dinsdag 19 juni 2001 15:48 schreef Nightbat het volgende:
nou ik vond dat wel geinig staan.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dus volgens Mike ben je een newbie als je vragen stelt die je nog niet weet.
Dan denk ik mike dat je hier verkeerd staat ingeschreven, dis namelijk voor problemen.
En dat noem ik een probleem.
Dan denk ik mike dat je hier verkeerd staat ingeschreven, dis namelijk voor problemen.
Je noemt jezelf CPU Freak en ICT-Beheerder, maar voor beide vind ik je technische kennis toch echt bedroevend als ik kijk naar de vragen die je hebt gepost. Dat is helemaal geen schande, maar je laat met je post ook merken dat je nog niet echt op de hoogte bent van de gewoonten en gebruiken op GoT. Zoals ik al zei: lees de FAQs eens doorOp dinsdag 19 juni 2001 15:56 schreef Nightbat het volgende:
Dus volgens Mike ben je een newbie als je vragen stelt die je nog niet weet.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit gaat nergens meer over.
Is niet serieus en, als dat wel zo is, leer dan eerst maar eens de smilies goed te gebruiken.
Is niet serieus en, als dat wel zo is, leer dan eerst maar eens de smilies goed te gebruiken.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()