Stream video's

Pagina: 1
Acties:

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:38

Saven

Administrator

Topicstarter
Ben ik de enige waarbij de filmpjes van Tweakers de laatste tijd enorm traag laden? Kan gewoon niks meer kijken omdat bufferen zo traag gaat.

Ene moment gaat het overigens wel iets beter dan het andere, maar overall is het traag

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-11 13:29

rob_erwt

What does this button do?

Dat is meer iets voor Stoute Bugs, dus ik verplaats hem even.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Mic2000
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-11 14:38
Ik heb hier ook last van, regelmatig is de 1080p/720p stream niet snel genoeg en kijk ik het maar op 360p :9 .

Heeft dit te maken met overbelasting en bandwidth verdeling?

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:41
Zelf merk ik er niks van, alleen via je vaste lijn of ook via het mobiele net?

• jaadava
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Laatste tijd hier ook veel last van, zowel op bekabeld, wireless en 4g/3g. Denk dus inderdaad dat er iets mis gaat aan de kant van Tweakers bij de bandbreedte verdeling?

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:41
Heb even de afgelopen uren verschillende video's geopent om te kijken of ik 'bufferen' ervaar. Lukt mij niet, loopt direct. Ik neem aan dat de video-servers minimaal 80/20 aan Peering/Transit connectiveit is. Misschien routing naar verschillende ISP's? Ook via Vodafone 4G+ getest, daar ging het voor 90% van test video's oke, andere 10% duurde enkele seconden langer bufferen maar daarna geen problemen. Ook even een toestelletje waar ik een prepaid KPN kaartje in heb getest, daar merkte ik wel wat problemen, H+ (3G) verbinding, maargoed, dat wil niet veel zeggen denk ik.

Ziggo Zakelijk & Vodafone 4G+ (regio Amsterdam) is tot dusver in orde.

@jaadava & @Saven, welke ISP's ervaar jullie de problemen?

• -Burner-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-10 20:08
Ik merk vooral verschil met mobiele devices. Op Android en Windows toestellen gaat het afspelen van 720/1080p moeizaam met de nodige hickups. Op de laptop geen enkele problemen. Maar dit heb ik al zo lang als dat de StreamOne player er is. Andere sites geen enkel probleem.
Hij buffert een deel en de video speelt tot het gebufferde stuk. Vervolgens een hickup en dan wordt er weer een deel gebufferd. Zo heb ik op meerdere mobiele devices problemen bij afspelen van video.

[ Voor 26% gewijzigd door -Burner- op 28-06-2016 21:44 ]

Pagina: 1