Webhosting, hoe wat waar?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:28
Hey allemaal,

Ik ben een absolute leek op gebied van websites etc..
Ik heb volgende probleem: voor mijn BVBA (ja, ik ben Belg :*) ) heb ik een .be domeinnaam aangekocht via versio.
Ik dacht deze domeinnaam te koppelen aan WIX.com, omdat ik hen hele mooie templates vond hebben, makkelijk aan te passen etc..
Ik wil ook graag een eigen naam@domein.be mailbox aanmaken etc..

Ik heb een privéaccount bij one.com, heel tevreden van, zeker voor mailboxen aan te maken, supersimpel, maar... hun templates vind ik helemaal niet zo mooi.

Dus zijn er andere, tenminste even makkelijk en goed als one.com, met mooie templates zoals wix.com die ook mailboxbeheer doen etc..?

Bedankt voor jullie hulp!

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• error 404
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-08 20:59

error 404

Gebruiker niet gevonden

Spam..

[ Voor 94% gewijzigd door Equator op 06-10-2015 07:20 . Reden: Foei, je eigen site spammen.. :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Nee klopt..

Maar ik zoek meer een all-in-one pakket, dat ik makkelijk via het controlepanel kan templates aanmaken en zonder enige vorm van "technische aanpassingen van nameservers etc.." met een klik op de knop deze op de site wordt online gesmeten.. :)

Iemand ervaring met https://www.transip.be/? Blijkbaar kan ik vanuit het controle panel makkelijk met wordpress en joomla starten? Onder de vorm van templates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Mijn excuses, kan je hem verplaatsen?

EDIT: al gebeurd zie ik :)

[ Voor 6% gewijzigd door kazzzdafke op 03-10-2015 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• error 404
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-08 20:59

error 404

Gebruiker niet gevonden

kazzzdafke schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 11:04:
Nee klopt..

Maar ik zoek meer een all-in-one pakket, dat ik makkelijk via het controlepanel kan templates aanmaken en zonder enige vorm van "technische aanpassingen van nameservers etc.." met een klik op de knop deze op de site wordt online gesmeten.. :)

Iemand ervaring met https://www.transip.be/? Blijkbaar kan ik vanuit het controle panel makkelijk met wordpress en joomla starten? Onder de vorm van templates?
Wel kan je een webdesigner een template laten maken en die laten integreren in een CMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:25

MCP cloud

Op het web sinds 1998

error 404 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 13:32:
[...]

Wel kan je een webdesigner een template laten maken en die laten integreren in een CMS
of niet :P
http://mobirise.com/