Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem heeft als hoofddoel muziek produceren in Ableton Live 9 + plugins. Hiernaast zal er qua games alleen League of Legends op gespeeld worden. Echter wil ik in de toekomst wel gereed zijn om Lost Ark en Lineage Eternal te kunnen spelen als ze uit komen.. Ook 1 van de redenen dat ik voor het nieuwe Skylake platform kies en niet Hashwell/
Wat mag het systeem gaan kosten?
Eigenlijk heb ik geen budget maar het moet ook niet te gek worden dus 1000-1600 lijkt me wel geschikt voor dit project.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
-Eve Audio sc205 monitor speakers(2x)
- Eve Audio ts108 sub
- Scarlett Focusrite 2i4
- Beyerdynamic DT880-pro
- Ducky shine 3
- Eizo Flexscan EV2450 beeldscherm
- Roccat muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet systeem exclusief randapparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor en Nvidia videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou wel fijn zijn als het systeem redelijk stil is.
Ga je overklokken?
Nee, echter heb ik wel voor de K versie gekozen omdat deze een stuk snellere kloksnelheid heeft dan de non-K versie.
Wat verwacht je van ons?
Dat jullie het systeem voor mij nalopen en eventueel met verbeteringen/suggesties komen want hier sta ik meer dan zeker voor open.
Verder vroeg ik me af welke windows ik nou het beste erbij kan nemen? Windows 7 beviel me altijd prima maar ik weet niet of het slim is om die nu nog aan te schaffen?
Verder heb ik ook een externe dvd/blu-ray speler/brander nodig aangezien ik er geen eentje in me kast bouw.. misschien nog aanraders?
Ik heb ook nog aan een xeon cpu gedacht maar ben hier toch van afgestapt aangezien de nieuwe skylake xeon er nog niet is en er ook gegamed wordt op deze computer.
Mijn keuze voor deze gfx card en niet de standaard rode van MSI is vanwege de backplate die bij de limited edition wordt geleverd. (dus geen doorbuiging en betere koeling).
Het plan is om mijn build volgende week aan te schaffen dus er is nog even tijd om te sleutelen
Het systeem heeft als hoofddoel muziek produceren in Ableton Live 9 + plugins. Hiernaast zal er qua games alleen League of Legends op gespeeld worden. Echter wil ik in de toekomst wel gereed zijn om Lost Ark en Lineage Eternal te kunnen spelen als ze uit komen.. Ook 1 van de redenen dat ik voor het nieuwe Skylake platform kies en niet Hashwell/
Wat mag het systeem gaan kosten?
Eigenlijk heb ik geen budget maar het moet ook niet te gek worden dus 1000-1600 lijkt me wel geschikt voor dit project.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
-Eve Audio sc205 monitor speakers(2x)
- Eve Audio ts108 sub
- Scarlett Focusrite 2i4
- Beyerdynamic DT880-pro
- Ducky shine 3
- Eizo Flexscan EV2450 beeldscherm
- Roccat muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet systeem exclusief randapparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor en Nvidia videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou wel fijn zijn als het systeem redelijk stil is.
Ga je overklokken?
Nee, echter heb ik wel voor de K versie gekozen omdat deze een stuk snellere kloksnelheid heeft dan de non-K versie.
Wat verwacht je van ons?
Dat jullie het systeem voor mij nalopen en eventueel met verbeteringen/suggesties komen want hier sta ik meer dan zeker voor open.
Verder vroeg ik me af welke windows ik nou het beste erbij kan nemen? Windows 7 beviel me altijd prima maar ik weet niet of het slim is om die nu nog aan te schaffen?
Verder heb ik ook een externe dvd/blu-ray speler/brander nodig aangezien ik er geen eentje in me kast bouw.. misschien nog aanraders?
Ik heb ook nog aan een xeon cpu gedacht maar ben hier toch van afgestapt aangezien de nieuwe skylake xeon er nog niet is en er ook gegamed wordt op deze computer.
Mijn keuze voor deze gfx card en niet de standaard rode van MSI is vanwege de backplate die bij de limited edition wordt geleverd. (dus geen doorbuiging en betere koeling).
Het plan is om mijn build volgende week aan te schaffen dus er is nog even tijd om te sleutelen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 6700K Boxed | € 378,95 | € 378,95 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 145,95 | € 145,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 Gaming 100ME | € 359,- | € 359,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | be quiet! Dark Rock 3 | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 107,95 | € 107,95 |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 95,95 | € 95,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.340,60 | |