Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Studie laptop gezocht, budget €600

Pagina: 1
Acties:

• voKUS
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-04-2022
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop wordt voornamelijk gebruikt voor het studeren, surfen, films kijken, maar het liefst ook geschikt voor the sims 4, en oudere generatie games. [/i]

Wat is je budget?
Maximaal €600,-

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet zozeer, laptop blijft voornamelijk thuis en anders is het niet zo'n probleem.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het liefst een 1920x1080 scherm, maar aangezien ik heb gemerkt dat het nogsteeds redelijk zeldzaam is is 1366x768 ook een optie. Het liefst heb ik een mat scherm, maar hier ook kom ik erachter dat er ineens vrij weinig keuze is. Mijn voorkeur ligt verder bij een i5 processor, en natuurlijk een videokaart, maar ook hier kwam ik erachter dat dit vrij zeldzaam is in deze prijsklasse.

Wie kan mij opweg helpen naar een leuke laptop in deze prijsklasse? :)

• Benedykt
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-11 12:34
Asus x555la-dm1677t? FullHD, mat schermpje, 5e generatie i5, 600 euro. Kostte me 5 minuten om deze te vinden op pricewatch.

Heb je al wel iets van vooronderzoek gedaan?

NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95

• ONiel
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-06 21:16
Benedykt schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 01:53:
Asus x555la-dm1677t? FullHD, mat schermpje, 5e generatie i5, 600 euro. Kostte me 5 minuten om deze te vinden op pricewatch.

Heb je al wel iets van vooronderzoek gedaan?
Ik kan hier alleen maar akkoord mee gaan.
Ikzelf heb een Asus X555L(D) (1TB geheugen, 8GB intern), en ben er zeer tevreden mee.
Tot nu toe heb ik nog geen enkele klacht.

Waar je wel effe op moet letten, is dat deze laptop gebruikt maakt van een Touchpad met enkel één vlak. Dus voor links-klik klik je aan de linker-onderkant van de touchpad, voor rechts-klik aan de rechter-onderkant.
Dit is wennen, zeker de eerste week. Waarschijnlijk zal het ook een beetje stroef verlopen die eerste week. Maar daarna is het héél handig, vlot, en sterk aan te raden!

Ik gebruik het voornamelijk voor programmeren (en de IT-lessen op school). Werkt perfect, vele in mijn klas zitten met een laptop van +€1500, en elke week hebben ze wel een crash. Niet op mijn Asus.

Buiten dat, is Asus ook gewoon een zéér goed merk. Hun laptops gaan lang mee (ze investeren veel in levensduur), je betaalt (amper) niet voor het merk, hebben goede hardware (beste moederborden en routers),...

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-11 19:31

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Review QNAP TS-230 NAS