Is dit een soft- of hardware probleem?

Pagina: 1
Acties:

• Valdun
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-01 23:40
Hey guys,

Sinds een tijdje gebeurt er wat vreemds met mijn scherm van mijn Lenovo Y500 zodra ik deze openklap en uit hibernate laat komen (zie screen). Soms zie ik dit scherm voor 0.5seconde, soms voor 10-20 seconden. Weten jullie wat dit zou kunnen veroorzaken? Is het beeldscherm defect, de videokaart, of zou het iets softwarematigs zijn?

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/6TaEse2
http://imgur.com/6TaEse2

Thanks!

[ Voor 5% gewijzigd door Valdun op 02-10-2015 19:28 ]

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-01 14:46
Is het alleen maar als je de laptop waked en uit hibernate laat komen?
Op de een of andere manier is waken uit hibernate of standby altijd heel gevoelig momentje voor drivers. Als hij daarna netjes herstelt en je verder geen problemen ervaart zou ik het gewoon op driver/software matigs gooien en me er verder niet te druk om maken.

• Valdun
Sleepkever schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 19:25:
Is het alleen maar als je de laptop waked en uit hibernate laat komen?
Op de een of andere manier is waken uit hibernate of standby altijd heel gevoelig momentje voor drivers. Als hij daarna netjes herstelt en je verder geen problemen ervaart zou ik het gewoon op driver/software matigs gooien en me er verder niet te druk om maken.
Het gebeurt inderdaad alleen uit sleep en hibernate; niet als ik hem vanaf uit-stand opstart. Vandaar dat ik het zo vreemd vond.

Thanks voor je snelle reactie, dan maak ik me er idd niet te druk om :)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:17

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kan ook aan het openklappen liggen natuurlijk. Dat de connector net niet helemaal lekker is ofzo. Maar als ie het doet niet teveel zorgen om maken. Hooguit als ie helemaal niet meer wil ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• pduh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik ken dat beeld ook bij een Lenovo, kort daarop was dat het enige dat ie nog deed.
Weet typenummer niet zo 1-2-3, was op het werk. Maar weggebracht en kreeg de melding dat deze niet meer te repareren was (ben er nog niet achter wat er precies stuk was, dat wordt na het weekend opgepakt) maar ik zou me wel zorgen maken!!

P.Duh! lekker puh!

• Valdun
Zou ik misschien wat meer opinions kunnen krijgen? Aangezien ik nu met deze verschillende antwoorden mij nog steeds zorgen maak.
Pagina: 1