Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dunne en lichte studielaptop voor max. 800 euro

Pagina: 1
Acties:

• Ewout050
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-10-2024
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop wordt voornamelijk gebruikt voor word processing en dergelijke en tijdens bijv. colleges. Daarnaast gebruik ik hem om naar films te kijken en te surfen op internet (youtube enz.).

Wat is je budget?
Maximale budget is 800 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, naar colleges bijvoorbeeld.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen specifieke merkvoorkeuren, maar ik zag de Acer Aspire V3-371-76AX op coolblue en die zag er goed uit. Ik kon echter geen enkele andere winkel vinden die hem verkocht en ook geen reviews. Verder vind ik vooral laptops in een hoger prijssegment of laptops die veel zwaarder zijn. Het belangrijkste is dat de laptop licht is en niet te groot (13.3 in).

[ Voor 3% gewijzigd door Ewout050 op 02-10-2015 18:41 ]

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Ik zou persoonlijk wachten op de nieuwe Dell XPS 13 met Skylake i3 CPU in jouw geval.
Klein, licht, snel (voor jouw soort gebruik).

Alleen weet ik niet of je het dan met 800 euro gaat redden.

Deze dus: nieuws: Dell gaat nieuwe XPS 13 met 16GB ddr3 en 1TB-ssd leveren

[ Voor 32% gewijzigd door Stravincy op 02-10-2015 19:27 ]

• Ewout050
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-10-2024
Stravincy schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 19:16:
Ik zou persoonlijk wachten op de nieuwe Dell XPS 13 met Skylake i3 CPU in jouw geval.
Klein, licht, snel (voor jouw soort gebruik).

Alleen weet ik niet of je het dan met 800 euro gaat redden.

Deze dus: nieuws: Dell gaat nieuwe XPS 13 met 16GB ddr3 en 1TB-ssd leveren
Is inderdaad een interessante optie. De laptop is voor mijn zusje, ik heb zelf een XPS 13. Deze was echter wel aanzienlijk duurder. Bovendien heeft ze p redelijk korte termijn een nieuwe laptop nodig.