NZXT Kraken X41 Installeren probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RienkK
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-09 11:47
Hallo allen,

Ik ben op het moment bezig om mijn nieuwe pc te bouwen.
Hierbij ben ik nu bezig met het installeren van de NZXT Kraken X41.
Alleen nu installeer ik de backplate en daarna die kleine ofsetts ( die geschroeft worden in je moederboord, alleen er is nog aardig wat speling. De backplate zit als het ware niet strak tegen de mobo aan... Klopt dit of?

Bedankt voor de hulp!

Gr Rienk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Begrijp ik goed dat je je mobo hebt vastgezet zonder afstandsbusjes tussen de backplate en je mobo?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RienkK
Nee mn mobo in mijn kast die heb ik wel met die stand offs vastgezet het gaat om de kraken x41 en dat achter plaatje zodat je vooraan die pomp kan plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik heb ooit een X61 en X41 gehad en deze gebruikt op een Intel 1150 moederbord. Ik meen dat de 4 schuifjes helemaal naar buiten of binnen kunnen, maar die moet je dus gewoon laten overeenkomen zodat je ze door de 4 moederbordgaten kan drukken. Check hierbij even goed welke afstandsbusjes je precies moet gebruiken, je hebt ze met 2 even lange draden maar ook varianten met een kort en lang schroefdraad.

De backplate zal inderdaad een klein beetje speling hebben en wat los zitten.
Bij het plaatsen van het waterblock op de afstandsbusjes en het volledig aandraaien van het waterblock zal de backplate strakker gaan zitten en op z'n plek worden gedrukt.

Dus dit hoort gewoon zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RienkK
@stin00

Dat antwoord had ik nodig veel dank!