Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Excel 2007 vraag.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey tweakers,

Ik ben op dit moment bezig een excel bestandje te maken. Dit is om dingen makkelijk op te kunnen zoeken.

Mijn 1e vraag is: is het mogelijk om in Excel een woord op te zoeken en alle cellen b.v. rood te zien waarin dit woord staat. (of rood omlijnt)

Mijn 2e vraag is: kan dat ook op Google Drive?

Sorry dat ik de vragen moet stellen, ik heb me echter doodgezocht online maar weet gewoon niet de goede woorden te vinden om het antwoord te vinden (als het mogelijk is).

b.v.d. voor jullie antwoorden helden

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je maakt een Excel bestand om maklelijker te kunnen zoeken maar hebt geen flauw idee hoe je moet zoeken. Is Excel dan wel de oplossing?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:57:
Hey tweakers,

Ik ben op dit moment bezig een excel bestandje te maken. Dit is om dingen makkelijk op te kunnen zoeken.

Mijn 1e vraag is: is het mogelijk om in Excel een woord op te zoeken en alle cellen b.v. rood te zien waarin dit woord staat. (of rood omlijnt)
Dat kan je doen met voorwaardelijke opmaak.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• reallity
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-10 12:19
Misschien door middel van een input veld op dezelfde sheet die je kan invullen en dan, inderdaad zoals Xtr3me4me zegt, met voorwaardelijke opmaak rood kleuren welke gelijk aan elkaar zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Xtr3me4me schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:02:
[...]

Dat kan je doen met voorwaardelijke opmaak.
ah top, dat was inderdaad wat ik bedoelde. Sorry als het wat lomp overkwam maar ik had echt het gevoel alles geprobeerd te hebben.

Hartstikke bedankt.