Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game laptop gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Tom 1234
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-08 19:53
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Als ik klaar ben met werken wil ik graag een laptop om.
Youtube op kijken, skype gebruiken en wat spelletjes spelen.
Oa: the witcher III Watchdogs en startcraft II en titanfall

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

OS waarschijnlijk windows 10

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Schatting rond de 2000 a 2500

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?

In het vliegtuig naar bijvoorbeeld de US of Ierland of Korea dus zo licht en klein mogenlijk.
En daarom zoek ik ook geen laptop met graphics amplefier aangezien ik die dan ook mee moet sjouwen.

Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
De Razor blade vind ik heel mooi en klein en licht dus ik zoek die te koop in Nederland of iets vergelijkbaars aangezien je voor de garantie naar de US moet.
En of weet iemand of de opvolger van de Blade uit gaat komen met de 5e generatie Intel en betere grafischer kaart?

Alvast bedankt voor de Tips

Verwijderd

misschien moet je is naar msi kijken.

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-11 23:58
http://tweakers.net/categ...NPbdC86AC2IfrVRe9wzQO11hs

Deze lijst kan je misschien helpen!

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Verwijderd

Ik zou als het kan, even wachten.
nieuws: Nvidia brengt desktop-gpu van GTX 980 naar laptops
Is heel erg intressant, en voor dat budget moet dat net lukken denk ik.
Anders is deze ook wel leuk: pricewatch: MSI Gaming Series GT72S 6QE-055NL
Hoe groot wil je het scherm hebben?
En je zegt nogal tegenstrijdige dingen. Als je goede game power wil, kan je geen kleine lichte laptop hebben. Het is dan een keus maken, wil je licht en klein, ga je minder power hebben. Wil je een krachtige laptop, zal hij groter en zwaarder moeten zijn.

• Azerion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-10 11:54
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:10:
Ik zou als het kan, even wachten.
nieuws: Nvidia brengt desktop-gpu van GTX 980 naar laptops
Is heel erg intressant, en voor dat budget moet dat net lukken denk ik.
Anders is deze ook wel leuk: pricewatch: MSI Gaming Series GT72S 6QE-055NL
Hoe groot wil je het scherm hebben?
En je zegt nogal tegenstrijdige dingen. Als je goede game power wil, kan je geen kleine lichte laptop hebben. Het is dan een keus maken, wil je licht en klein, ga je minder power hebben. Wil je een krachtige laptop, zal hij groter en zwaarder moeten zijn.
Probleem van de 990m is dat je hier een dikke koeling voor nodig zal hebben, dit resulteert in meer gewicht, het advies zal dus uitkomen op een 970m of 980m aangezien de laptop wel is wordt meegesleurd naar een andere locatie.