Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Als ik klaar ben met werken wil ik graag een laptop om.
Youtube op kijken, skype gebruiken en wat spelletjes spelen.
Oa: the witcher III Watchdogs en startcraft II en titanfall
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
OS waarschijnlijk windows 10
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Schatting rond de 2000 a 2500
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
In het vliegtuig naar bijvoorbeeld de US of Ierland of Korea dus zo licht en klein mogenlijk.
En daarom zoek ik ook geen laptop met graphics amplefier aangezien ik die dan ook mee moet sjouwen.
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
De Razor blade vind ik heel mooi en klein en licht dus ik zoek die te koop in Nederland of iets vergelijkbaars aangezien je voor de garantie naar de US moet.
En of weet iemand of de opvolger van de Blade uit gaat komen met de 5e generatie Intel en betere grafischer kaart?
Alvast bedankt voor de Tips
Wat ga je met je laptop doen?
Als ik klaar ben met werken wil ik graag een laptop om.
Youtube op kijken, skype gebruiken en wat spelletjes spelen.
Oa: the witcher III Watchdogs en startcraft II en titanfall
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
OS waarschijnlijk windows 10
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Schatting rond de 2000 a 2500
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
In het vliegtuig naar bijvoorbeeld de US of Ierland of Korea dus zo licht en klein mogenlijk.
En daarom zoek ik ook geen laptop met graphics amplefier aangezien ik die dan ook mee moet sjouwen.
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
De Razor blade vind ik heel mooi en klein en licht dus ik zoek die te koop in Nederland of iets vergelijkbaars aangezien je voor de garantie naar de US moet.
En of weet iemand of de opvolger van de Blade uit gaat komen met de 5e generatie Intel en betere grafischer kaart?
Alvast bedankt voor de Tips