Toon posts:

heb ik mazzel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb nu mijn Abit-BP6 retestabiel, graast 3,13Mkeys/s!
Abit BP6 rev. 1.0
2x celeron 400@558 (93fsb) bij 2.10 volt
2x alpha koeler met computernerd vents.
Windhoos 2000
1x 128Mb PC-100 op CAS 2
RU bios.

Ik dacht dat het zo'n probleembak was....
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Oh ja, ik gebruik die UDMA66 ide aansluitingen niet, harde schijf draait gewoon op UDMA33. IDE HD die hoger komt dan 33 Mb/s moet nog uitgevonden worden....

Verwijderd

Da's nou leuk te lezen, eindelijk weer een positief bericht.... ;) gefeliciteerd.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:28

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

heb nu mijn Abit-BP6 retestabiel, graast 3,13Mkeys/s!
Abit BP6 rev. 1.0
En dat vind je snel?!

Ik haal 3,2 Mkeys/sec met mijn Athlon 750@900 MHz >:) :D

Whatever.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Vind dat eigenlijk tegenvallen voor een dual proceesor. Maar dit is echt niet interresant.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Oh, Rob, dus afgekeurd door snellere jongens ! ;)

Verwijderd

udma 66mhz bestaat al hooooooooooor!
de prestatie van je systeem gaat ookj om hoor als je deze hardechijf gebruijk denk maar naa
33mhz of 66mhz draait dan 2x zosnel dus de video kaart draait dan ook meer fr snell met banchmark 2000 schilt dat ook veel dikj maar 100 punten meer

Verwijderd

Topicstarter
heb ook nog een Athlon 850 en een P2-350. Die BP6 heb ik van mijn vriendin gekregen en is om mee te experimenteren met SMP (vooral Linux) en het wordt tijd dat die "snelle" jongens ook het "mindere" eens waarderen. Er zijn nog mensen blij met een P1, moeten die dan "afgebrand" worden omdat het zo traag is...nu is alles betaalbaar door de economische hoogconjunctuur, er komt echter eens een terugval en dan ren je niet iedere 2 maanden naar de winkel om een nieuwe config te kopen, dan ben je blij met wat je hebt.........

Verwijderd

Topicstarter
=suikerbuik=
als jij een IDE harddisk weet die een doorvoersnelheid heeft van 33Mb/s of hoger ben je een grote jongen

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Harde schijven hebben ook een cache geheugen (een gemiddelde 7200rpm schijf heeft zo'n 2MB), data die daarvandaan komt gaat -wel- sneller dan 33MB/s en daardoor is U/ATA66 een paar procent sneller

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:03
hehe.. jah maar mijn BP6 graast al dik een jaar op 3.2Mkeys/sec

en dat kunnen die athlon jongens niet zeggen !

hehe.. BP6 is al een jaar oud en nogsteeds competatief met de snelste cpu's !! LOL !!! :D

Have a wheelie good weekend!

• Papillon
  • Laatst online: 29-08 14:36

Papillon

Spring 's in the Air...

Me RAID setje, te weten:

Fasttrak UDMA66 met 2 * Maxtor 92041U4 trekt laat ik maar zeggen gemiddeld 40 MB/s door de bus heen !

Dus ja .. Dan kan ik wel UDMA33 asl RAID setup gebruiken maar heb ik toch echt een bottleneck. Nu nog net niet.. Wel als de derde en/of vierde wordt aangesloten.

Ergo.. UDMA 66 heeft wel degelijk nut !

F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.

• Stropdas
  • Laatst online: 04-09 16:22

Stropdas

Insert subtitle here

Die nieuwe serie van IBM haald toch rond de 37 MB?

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Pagina: 1