Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• underrated
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-09-2021
Ik zoek een?
Zoek een opvolger voor mn Lumia 925. Ben met het apparaat an sich helemaal tevreden, ook met Windows Phone, maar mis een paar apps en dat zit meer en meer in de weg.

Wat is je budget?
Tot ongeveer €400. Geen hele harde grens.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Batterijduur is belangrijk, scherm redelijk, camera niet. NFC is een vereiste. Leuke extra is weerbestendigheid. Ik bel veel, email veel, gebruik telefoon geregeld als accespoint icm laptop.

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb gekeken naar
• Nexus 5x (te duur voor wat 'ie kan)
• Nexus 5 (ouder toestel, batterij minder)
• Galaxy S5 (kandidaat, boven budget)

Overig
Op drukke dagen of als ik de telefoon als accespoint gebruik haal ik het eind van de dag niet met een accu. Dat is irritant en wil ik graag oplossen :)

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
De Galaxy s5 valt toch prima binnen je budget van €400?

Zelf zou ik voor de Motorola moto X 2014 gaan. Die is de laatste weken zeer voordelig te koop (+- 250€). Geen superdikke accu, maar je zou er de dag mee door moeten kunnen komen.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Een Moto X play? Geniale batterij duur, bijna stock Android en met NFC.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• underrated
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-09-2021
Die motorola's heb ik over het hoofd gezien, thanks voor de tip! Ga er meteen even naar zoeken :)