Bij deze wil ik mensen alvast bedanken voor de hulp..
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een upgrade voor mijn videokaart. Ik heb mijn huidige PC 2,5 jaar geleden gekocht met het idee dat ik er niet al te zware games op zou gaan spelen. Je raad het al, 2,5 jaar verder en dat doe ik nu dus wel. Het gaat hier om games zoals Dragon Age en sinds kort ARK Survival Evolved. Ik wil alles toch wel op hoge setting spelen en mijn huidige kaart trekt dit gewoon net niet.
Als upgrade zit ik te denken aan 1 van de volgende kaarten.
MSI R9 380 GAMING 4GB
MSI R7 370 GAMING 4GB
ASUS STRIX RADEON R7 370 DC2OC 4GD5 GAMING
Nu ben ik niet zo thuis aan de binnenkant van een PC dus ik weet niet of deze kaarten in mijn huidige PC werken. Met namen dan eigenlijk kan de voeding het aan. Ik lees namelijk verschillende dingen. De ene zegt 500w is genoeg terwijl de ander 750w zegt.
Mochten jullie een beter alternatief weten wat ik over het hoofd zie, let me know.
Wat is je budget?
Ik zie het niet zo zitten om meer dan €300 uit te geven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst een AMD GPU, er is mij namelijk vertelt dat dit beter zou werken met een AMD CPU. Als dit een fabeltje is dan maakt merk mij verder niks uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is mijn huidige setup. Als ik nog informatie mis, let me know.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een upgrade voor mijn videokaart. Ik heb mijn huidige PC 2,5 jaar geleden gekocht met het idee dat ik er niet al te zware games op zou gaan spelen. Je raad het al, 2,5 jaar verder en dat doe ik nu dus wel. Het gaat hier om games zoals Dragon Age en sinds kort ARK Survival Evolved. Ik wil alles toch wel op hoge setting spelen en mijn huidige kaart trekt dit gewoon net niet.
Als upgrade zit ik te denken aan 1 van de volgende kaarten.
MSI R9 380 GAMING 4GB
MSI R7 370 GAMING 4GB
ASUS STRIX RADEON R7 370 DC2OC 4GD5 GAMING
Nu ben ik niet zo thuis aan de binnenkant van een PC dus ik weet niet of deze kaarten in mijn huidige PC werken. Met namen dan eigenlijk kan de voeding het aan. Ik lees namelijk verschillende dingen. De ene zegt 500w is genoeg terwijl de ander 750w zegt.
Mochten jullie een beter alternatief weten wat ik over het hoofd zie, let me know.
Wat is je budget?
Ik zie het niet zo zitten om meer dan €300 uit te geven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst een AMD GPU, er is mij namelijk vertelt dat dit beter zou werken met een AMD CPU. Als dit een fabeltje is dan maakt merk mij verder niks uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is mijn huidige setup. Als ik nog informatie mis, let me know.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD FX-4100 Black Edition | € 0,- | € 0,- |
1 | MSI 760GA-P43 (FX) | € 0,- | € 0,- |
1 | AMD Radeon HD 7770 | € 0,- | € 0,- |
1 | BenQ GL2450H Zwart | € 159,- | € 159,- |
1 | Corsair Value Select CMV8GX3M2A1600C11 | € 46,95 | € 46,95 |
1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 56,95 | € 56,95 |
1 | Dell E177FP | -- | -- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 262,90 |