Vanmorgen mijn pc opgestart zonder problemen. Na een uurtje werken ben ik er even achteruit gegaan en toen ik terug kwam was het beeld zwart. Hoort zo dacht ik, aangezien na 10 minuutjes de slaapstand aanspringt. Echter kreeg ik geen beeld meer na het bewegen van de muis. Reset was de enige optie. De pc start normaal op, ik krijg alle Bios en windows laadschermen te zien, echter wanneer het Windows muziekje speelt en de Videokaart wakker wordt (ik hoor de GPU fan starten) springt het beeld op zwart met "no signal". Veilige modus werkt ook, als ik de videokaart verwijder uit apparaatbeheer start de pc normaal op zonder veilige modus. Na het opstarten gaat windows op zoek naar de drivers voor de kaart, en zodra deze geinstalleerd zijn en de pc opnieuw is opgestart is het weer hetzelfde probleem.
Ik ben zelf geen hardware expert maar dit doet mij toch sterk vermoeden dat de videokaart de geest gegeven heeft, of zie ik iets over het hoofd? Tis overigens ook al een oud beestje (8800gtx).
Alvast dank voor reacties.
Ik ben zelf geen hardware expert maar dit doet mij toch sterk vermoeden dat de videokaart de geest gegeven heeft, of zie ik iets over het hoofd? Tis overigens ook al een oud beestje (8800gtx).
Alvast dank voor reacties.