Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• The Fops
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-11 11:04
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een convertible voor mijn studie. Hij moet klein zijn en niet te zwaar. Vooral Word, Internet en soms wat SPSS gaan gebruikt worden op de tablet. Vandaar mijn keuze voor Windows.

Wat is je budget?
Max. €400

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zie hierboven

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf zit ik te twijfelen tussen onderstaande producten:
pricewatch: Asus Transformer Book Chi T100CHI-FG003B
of
pricewatch: Asus Transformer Book T100TAM-DK001B

Ik kan alleen niet goed kiezen tussen beide producten. De Chi heft 64GB opslag. Is dat echt nodig? Weet iemand hoeveel GB Windows 10 32-bit inneemt? Ik heb namelijk nog een 64Gb micro-SD kaart liggen en daarnaast gebruik ik veel OneDrive voor opslag van mijn documenten.
Daarnaast lees ik dat beide tablet soms wat kunnen kantelen als ze gedockt zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe storend is dat op een bureau/harde ondergrond?

Graag hoor ik jullie advise.

Groet,
Niels

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:46
Ik zou zeker de 64 Gb versie overwegen, met 32 Gb kun je het besturingssysteem echt wel installeren, maar het risico is groot dat je vast loopt op de installatie van Apps qua ruimte en veel ervan willen standaard toch op de C schijf.

• The Fops
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-11 11:04
Ja dat dacht ik ook, echter de prijs voor de 64Gb versie is wel ruim €100 hoger.
Heb jij ervaring met het onstabiel staan van de tablet?