Acties:
  • 0 Henk 'm!

• branco07
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-02 11:15
Ik heb nu net mijn logitech G29 binnen gekregen. Ik ben hem gelijk gaan aansluiten.
Nu heb ik de drivers geïnstalleerd en zit ik in Project Cars. Maar als ik nu mijn stuur draai, draait hij in het spel maar een klein stuk.
Is er iemand die weet waar er ergens goed wordt uitgelegd hoe je een gaming wheel insteld.
Ik heb al op google gezocht maar kan weinig vinden. Er zit ook geen handleiding bij die dit uitlegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:49
Google vertelde mij dit: http://forum.projectcarsg...PDATE-G25-G27-SETUP-GUIDE

Het is voor een oudere versie van het stuur. Maar ik zie dat er vooral meer knoppen op gekomen zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door LordSinclair op 02-10-2015 11:39 ]

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• branco07
LordSinclair schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:39:
Google vertelde mij dit: http://forum.projectcarsg...PDATE-G25-G27-SETUP-GUIDE

Het is voor een oudere versie van het stuur. Maar ik zie dat er vooral meer knoppen op gekomen zijn.
Die heb ik gevold. Maar kom er niet uit. Ik moet mijn stuur 1,5 keer draaien en dan draait hij in het spel nog geen 45 graden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
De grafische weergave van de stuurtjes in spellen komt vaak niet overeen met de daadwerkelijke beweging van het fysieke stuurtje. Het gaat er om of je het prettig vindt rijden.

Bij veel racespellen beperk ik de draaimogelijkheden van het stuurtje omdat je anders onrealistisch veel aan het draaien bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• branco07
LordSinclair schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:46:
De grafische weergave van de stuurtjes in spellen komt vaak niet overeen met de daadwerkelijke beweging van het fysieke stuurtje. Het gaat er om of je het prettig vindt rijden.

Bij veel racespellen beperk ik de draaimogelijkheden van het stuurtje omdat je anders onrealistisch veel aan het draaien bent.
Dus dan moet ik de "Wheel Operating Range" die nu op 900 staat lager zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
Ja klopt, als je niet zoveel wilt draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• branco07
LordSinclair schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:49:
Ja klopt, als je niet zoveel wilt draaien.
Ah dankje wel :D
Dit is stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:47
In de Logitech software kun je als het goed is aangeven of het spel het bereik van je stuur mag instellen. Zorg dat dit vinkje aanstaat en dan zou Project Cars automatisch de uitslag van je stuur moeten beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
LordSinclair schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:46:

Als je alles goed hebt ingesteld dan komen de stuur bewegingen in PCARS overeen met je eigen stuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:36

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

zoek even op die Jack Spade files, die passen het aan, aan de auto, zodat je altijd een 1 op 1 uitslag hebt op je scherm, dan heb je niets in te stellen en je stuur gewoon optimaal calibreren, dus gewoon op 900.

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTH-34
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21:58
branco07 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:34:
Ik heb nu net mijn logitech G29 binnen gekregen. Ik ben hem gelijk gaan aansluiten.
Nu heb ik de drivers geïnstalleerd en zit ik in Project Cars. Maar als ik nu mijn stuur draai, draait hij in het spel maar een klein stuk.
Is er iemand die weet waar er ergens goed wordt uitgelegd hoe je een gaming wheel insteld.
Ik heb al op google gezocht maar kan weinig vinden. Er zit ook geen handleiding bij die dit uitlegd.
Als ik het goed begrijp gaat het als volgt.
In het spel calibreer je het stuur. Eerst vraagt het spel de maximale stuuruitslag, daarna vraagt het spel om je stuur op 90' te zetten.
Deze instelling van 90' is voor de visuele instelling van het stuur ingame en jouw eigen stuurwiel.

[ Voor 48% gewijzigd door MTH-34 op 12-10-2015 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• branco07
MTH-34 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 22:02:
[...]

Als ik het goed begrijp gaat het als volgt.
In het spel calibreer je het stuur. Eerst vraagt het spel de maximale stuuruitslag, daarna vraagt het spel om je stuur op 90' te zetten.
Deze instelling van 90' is voor de visuele instelling van het stuur ingame en jouw eigen stuurwiel.
Dank je voor je reactie. Ik had daar inderdaad overheen gelezen. Draaide hem elke keer 900 graden inplaats van de 2de keer maar 90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justgopown
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-04-2024
Bij project cars moet je dat vinkje van laat het spel je instellingen overnemen uitschakelen. :) en soms weer aan ligt eraan
Pagina: 1