Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
[i]Router - Access Pointi]
Wat is je budget?
150 Euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ruim huis. België. Provider : Telenet. Modem Provider in meterkast garage.
via powerline van telenet modem naar oude router speelkamer kids (1e verdiep) en naar router leefkamer (gelijkvloers) (Belkin AC 1000 DB)
Tegelijkertijd wordt League Of Legends door 2 personen online gespeeld. Bovendien een PS3 online (bekabeld op de router). Daarnaast dikwijls nog 2 Ipads op Skype en filmpjes en nog een smartphone.
Soms loopt dit goed, maar andere momenten is dit echt een ramp. We kunnen niet echt een reden vinden wanneer het goed en slecht gaat.
Ik wil dus proberen om een recentere router met groot bereik te plaatsen en dacht eerst aan de Netgear Nighthawk AC1900 Smart WiFi Router (R7000).
Ik las op een website over AP van EnGenius. Deze zouden erg goed zijn vanwege extreem hoog zendvermogen.
Wat zou nu de beste koop zijn voor mij ? En waarom ?
Of is er nog een 3de optie
Ik zoek een?
[i]Router - Access Pointi]
Wat is je budget?
150 Euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ruim huis. België. Provider : Telenet. Modem Provider in meterkast garage.
via powerline van telenet modem naar oude router speelkamer kids (1e verdiep) en naar router leefkamer (gelijkvloers) (Belkin AC 1000 DB)
Tegelijkertijd wordt League Of Legends door 2 personen online gespeeld. Bovendien een PS3 online (bekabeld op de router). Daarnaast dikwijls nog 2 Ipads op Skype en filmpjes en nog een smartphone.
Soms loopt dit goed, maar andere momenten is dit echt een ramp. We kunnen niet echt een reden vinden wanneer het goed en slecht gaat.
Ik wil dus proberen om een recentere router met groot bereik te plaatsen en dacht eerst aan de Netgear Nighthawk AC1900 Smart WiFi Router (R7000).
Ik las op een website over AP van EnGenius. Deze zouden erg goed zijn vanwege extreem hoog zendvermogen.
Wat zou nu de beste koop zijn voor mij ? En waarom ?
Of is er nog een 3de optie