Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

gratis wifi hotspot inlog pagina omzeilen

Pagina: 1
Acties:
  • 635 views

Verwijderd

Topicstarter
Vaak zit ik voor langere tijd op een gratis wifi hotspot waar ik om de 10 min opnieuw de internet pagina moet like op facebook of in moet checken om gebruikt te kunnen maken van het internet. Dat is irritant en neemt behoorlijk veel tijd in beslag.
Is er een manier om de inlog pagina te omzeilen of om de inlog pagina uit te schakelen zodat ik niet elke 10 min opnieuw een like te hoeven geven of in te moeten checken op facebook.
Op mijn laptop gebruik ik windows 10 pro 64 bit en maak ik verbinding via wifi.

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-11 21:49
Het eerste wat in mij op komt is een script te schrijven dat het gene wat je om de 10 minuten moet doen voor je doet.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Er is een reden dat ze zulke zaken erop zetten, zeker icm met het feit dat het gratis is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Dus iemand biedt jou gratis en voor niets Internet aan en vraagt daar alleen voor dat je af en toe akkoord geeft op een pagina. (De reden kan zijn om het aantal sessies te beperken en dat er geen mensen grote downloads aan gaan zetten)

En jij wilt dat omzeilen? Laten we dat nu net niet toestaan..

Als jij geen last wilt hebben van een aanmeldpagina, dan regel je je eigen Internet.

Dit topic is gesloten.