Deus Ex Traag

Pagina: 1
Acties:

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013
PC specs:
AMD 1Ghz@1.1Ghz
Ram 256 2/2/2 143Mhz
Geforce 2 GTS 220/366
SBLive 5.1
Resolutie: 1024x768x32
DirectX 8.0a

En nog loopt Deus Ex traag. Het loopt goed op 16bit kleur, bij 32bit wordt directx te langzaam en crasht opengl. De update van DeusEx helpt een heel klein beetje maar als ik een minuut of 5 speel dan crasht opengl toch nog. Ik kan Unreal Tournament met dezelfde settings op 80fps spelen, hier zit ik tegen de 20 aan geloof ik op 32bit. Is hier nog iets aan te doen of is DeusEx gewoon brak geprogrameerd? Het gebruikt gewoon de UT engine, is DX niet te patchen met UT dll's of zo?

MechWarrior || Monsters Game

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013
Iedereen zit zeker op school of zo? :P Ach ja, ik zit eigenlijk ook liever buiten dan hier maar buiten is er niks te doen omdat iedereen idd nog op school proefwerken zit te maken (de meeste dan) >:)

MechWarrior || Monsters Game

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:20
Er is al een patch voor Deus Ex, maar ik moet ff zoeken waar. Die patch lost een heleboel problemen met het beeld op (traagheid of vakken die in een keer verdwijnen)

edit:

Ik zie dat je al een update hebt |:(

• Zephyer
  • Laatst online: 05-02 15:32
Ik heb iid ook een patch thuis gedraaid...geen problemen.
Maar ik had zoiezo al geen problemen.....
Liep als een zonnetje, snap het in jou geval niet :?

Kijk maar naar m'n systeem.

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Direct3d al geprobeerd? anders misschien maar even experimenteren met UT .dll's

http://unreal.epicgames.com/

Verwijderd

op mijn comp (amd athlon 650 @ 750 asus v7700 deluxe 220 366 256 mb ram) draait ie perfect in 1024 * 768 32 bitkleur. gwoon ff switchen naar d3d

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-02 01:06

Potatoman

koniwa

Deus Ex is sowieso brak, bij mij ging het langzamer toen ik de MP patch had geinstalleerd, de eerste update (alleen dat dll bestandje) werkte bij mij beter.

The cyclographing developer

Verwijderd

Toen Deus Ex uitkwam waren er volgens mij problemen met Direct 3D... op Direct 3D zou het spel niet vooruit te branden zijn. Patch zou het op moeten lossen.

Verwijderd

Dit is humor!! Wie gelooft mij als ik zeg dat 1024x768 bij 32 bit goed draait op mijn P2 met 350 Mhz 192 Mb ram en een TNT2 ultra (viper 770) die niet is overgeclocked?

PS: deze PC staat idd niet in mn signature!

Want het draait als een zonnetje :) !
Pagina: 1