Ik zoek een?
Advies mbt beveiligingscamera´s. Wij willen bij de voordeur en achterdeur een (liefst draadloze) beveiligingscamera's ophangen die:
- in vrij hoge resolutie beelden maken (minimaal 720p)
- buiten kunnen hangen (evt plankje erboven oid is geen probleem, maar moet dus wel weatherproof zijn)
- via het netwerk te bekijken zijn (bv met tablet en laptop en evt telefoon)
- eventueel via internet te benaderen (niet heel belangrijk)
- liefst ook opnames in het donker kunnen maken (infrarood?)
- data opgenomen kan worden. ik heb een NAS (readynas) die ik evt aan het netwerk kan hangen. Bij voorkeur bijvoorbeeld week opnemen en oudere opnames direct overschrijven, apart opname apparaat kan ook
Wat is je budget?
+- 600 euro? budget staat niet vast zeer vast
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Bij voorkeur dus draadloos, aangezien wij geen uitgebreid bekabeld netwerk hebben liggen.
Ik zie door de bomen het bos niet meer en ben dus benieuwd naar wat adviezen van kenners
Advies mbt beveiligingscamera´s. Wij willen bij de voordeur en achterdeur een (liefst draadloze) beveiligingscamera's ophangen die:
- in vrij hoge resolutie beelden maken (minimaal 720p)
- buiten kunnen hangen (evt plankje erboven oid is geen probleem, maar moet dus wel weatherproof zijn)
- via het netwerk te bekijken zijn (bv met tablet en laptop en evt telefoon)
- eventueel via internet te benaderen (niet heel belangrijk)
- liefst ook opnames in het donker kunnen maken (infrarood?)
- data opgenomen kan worden. ik heb een NAS (readynas) die ik evt aan het netwerk kan hangen. Bij voorkeur bijvoorbeeld week opnemen en oudere opnames direct overschrijven, apart opname apparaat kan ook
Wat is je budget?
+- 600 euro? budget staat niet vast zeer vast
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Bij voorkeur dus draadloos, aangezien wij geen uitgebreid bekabeld netwerk hebben liggen.
Ik zie door de bomen het bos niet meer en ben dus benieuwd naar wat adviezen van kenners