Toon posts:

macbookpro

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij helpen om een macbookpro leeg te krijgen.

het is een Mac OS X versie 10.5.8

had al zoiets gelezen opnieuw opstarten en dan cmd plus r toets ingedrukt houden maar dan krijg ik iedere keer weer het scherm van dropbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjan1995
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-01 17:54
Heb je de combinatietoetsen CMD+R ook direct ingedrukt nadat je de aan-knop in hebt gedrukt? Je dient CMD+R ingedrukt te houden totdat je het Apple logo ziet verschijnen. Hierna kan je vervolgens via disk utility (schijfhulpprogramma) de hardeschijf leeg maken en OS X herinstalleren.

XPS17 l702x 2670qm, 12GB, 128GB SSD, 500GB HDD, GT555m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste martin27143,
Welkom op Tweakers! Graag aandacht voor een aantal punten. Let er altijd op of je topic in het goede subforum staat. Als je even iets verder had gekeken, had je Macs & Software gevonden. Daar hoort je vraag thuis.

Verder verwachten we dat je voldoende onderzoek doet naar wat je probleem zou kunnen oplossen. Over het wipen van een Macbook pro is ontzettend veel te vinden. Ik kan me niet voorstellen dat je er daarmee niet uit kunt komen :).

Als laatste houden we hier van titels die iets zeggen over de inhoud van je vraag/topic. Je huidige topic zegt eigenlijk precies niks.

Al met al heeft dit topic verder geen bestaansrecht, dus sluit ik hem bij deze. Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te plaatsen op de goede plaats, met een goede titel en met voldoende onderzoek vooraf.

Dit topic is gesloten.