De nieuwe update naar versie 9.0 van iOS op mijn I-Phone heeft er voor gezorgd dat mail via Hotmail en via Exchange niet meer goed werkt. Het is lastig te omschrijven, maar het komt er op neer dat wanneer ik mijn zakelijke mail heb geïnstalleerd via Mail, Contacten, Agenda en Nieuwe account, Exchange de mail goed werkt. Deze synchroniseert op de desktop van mijn werk en op de I-Phone. Als ik een mail verwijder dan is deze mail ook daadwerkelijk verwijderd. Als ik vervolgens mijn privé mail (Hotmail.com) toevoeg op de I-Phone gebeurd er iets raars. Ik voeg mijn privé e-mail toe via Mail, Contacten, Agenda en Nieuwe account, Outlook. Mails komen gewoon binnen op mijn zakelijk mailadres en privé mailadres. Alleen wat gebeurd er als ik een mail verwijder? Als ik op mijn zakelijk adres een mail verwijder, dan lijkt het of de mail inderdaad verwijderd is, maar als ik uit de mail app op mijn I-Phone ga wordt nog steeds aangegeven hoeveel ongelezen e-mails ik heb. Ga ik vervolgens weer in mijn zakelijk mail adres dan zijn de eerder verwijderde mails nog steeds aanwezig. Het lijkt er dus op dat mijn zakelijk mailadres niet meer synchroniseert (ook niet met mijn desktop versie). Dit probleem heb ik in de oudere versie van iOS niet gehad.
Ik heb echt van alles geprobeerd. De I-Phone gereset, alles gewiped (alles er af gegooid) en via de back-up alles terug gezet, alles gewiped en niets terug gezet en last but not least: een nieuwe i-phone 5 uit de doos als een nieuwe I-Phone opgezet, met alleen de standaard apps. Niets helpt!
Is iemand die hier ook ervaring mee heeft? Is er een oplossing?
Ik heb echt van alles geprobeerd. De I-Phone gereset, alles gewiped (alles er af gegooid) en via de back-up alles terug gezet, alles gewiped en niets terug gezet en last but not least: een nieuwe i-phone 5 uit de doos als een nieuwe I-Phone opgezet, met alleen de standaard apps. Niets helpt!
Is iemand die hier ook ervaring mee heeft? Is er een oplossing?