Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofddoel is om een volledig stil systeem te hebben, dus alles zou passief gekoeld moeten worden. Het zal voornamelijk gebruikt worden om te werken met photoshop/autocad/vb.net. Gamen zal hier niet van toepassing zijn
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximum zou ik rond de €1000 willen zitten, inclusief windows en assemblage
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel het scherm, toetsenbord en muis zullen meeverhuizen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een cpu die beter is dan de huidige i7-860, met geintegreerde gpu, minstens 16gb aan intern geheugen en een ssd.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast zou niet al te groot mogen zijn, en dan denk ik aan minikasten, of nog kleiner. En hij zou volledig passief gekoeld moeten worden, dus ~0 db
Ga je overklokken?
Er zijn niet overklokt worden
Wat heb ik tot dusver bijeengestoken:
Wat verwacht je van ons?
- Is dit systeem verenigbaar als zijnde een sterk en stil systeem?
- Zijn er onderdelen die ik beter niet zou gebruiken, of wel zou inbouwen?
- Wie kan mij helpen bij het zoeken van een passieve koeling die nog past in deze kast. (Maximale hoogte CPU-koeler 15,5 cm). Of ben ik genoodzaakt om op zoek te gaan naar een andere case. Persoonlijk vind ik niet dat de kast nog groter mag zijn dan deze.
Hoofddoel is om een volledig stil systeem te hebben, dus alles zou passief gekoeld moeten worden. Het zal voornamelijk gebruikt worden om te werken met photoshop/autocad/vb.net. Gamen zal hier niet van toepassing zijn
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximum zou ik rond de €1000 willen zitten, inclusief windows en assemblage
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel het scherm, toetsenbord en muis zullen meeverhuizen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een cpu die beter is dan de huidige i7-860, met geintegreerde gpu, minstens 16gb aan intern geheugen en een ssd.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast zou niet al te groot mogen zijn, en dan denk ik aan minikasten, of nog kleiner. En hij zou volledig passief gekoeld moeten worden, dus ~0 db
Ga je overklokken?
Er zijn niet overklokt worden
Wat heb ik tot dusver bijeengestoken:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 319,- | € 319,- |
1 | ASRock B150M Pro4 | € 84,49 | € 84,49 |
1 | Cooler Master Silencio 352 | € 56,01 | € 56,01 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2666C16 | € 109,- | € 109,- |
1 | Seasonic Platinum Series 400 Watt Fanless | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Crucial MX200 2,5" 250GB | € 91,50 | € 91,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 779,90 |
Wat verwacht je van ons?
- Is dit systeem verenigbaar als zijnde een sterk en stil systeem?
- Zijn er onderdelen die ik beter niet zou gebruiken, of wel zou inbouwen?
- Wie kan mij helpen bij het zoeken van een passieve koeling die nog past in deze kast. (Maximale hoogte CPU-koeler 15,5 cm). Of ben ik genoodzaakt om op zoek te gaan naar een andere case. Persoonlijk vind ik niet dat de kast nog groter mag zijn dan deze.