plan: Ga als Ubisoft-VIP naar Firstlook Festival
Wederom weer even 'zeuren' hoor
Naar mijn mening nergens voor nodig om het 'Onderwerp' te veranderen naar 'subjectveld'... Zal voor sommige mensen eerder verwarrend werken
.
Daarnaast:
Toevallig laatst de tickets en prijzen voor FirstLook bekeken en er was bij mij even verwarring: omdat je als houder van een VIP-ticket om 9.00 uur al naar binnen kan en met een normaal kaartje pas om 11.00 uur.
En daarnaast begint de VIP-sessie bij de Ubisoft stand om 12.00 uur.
Je krijgt dus als je wint (als ik het goed begrijp) een normaal kaartje voor FirstLook (waarmee je om 11.00 uur naar binnen kan) en daarnaast van Ubisoft een VIP-pas voor de VIP-sessie om 12.00 uur bij de Ubisoft stand. Correct?
Wederom weer even 'zeuren' hoor
Ik weet dat door de globalisering de grenzen steeds meer vervagen en dat zeker in de wereld van de technologie Engels een veel gebruikte taal is, maar mogen dingen ook gewoon in het Nederlands blijven?Stuur een mail naar prijsvraag@tweakers.net met in het subjectveld 'Ubisoft'.
Naar mijn mening nergens voor nodig om het 'Onderwerp' te veranderen naar 'subjectveld'... Zal voor sommige mensen eerder verwarrend werken
Daarnaast:
Misschien handig om hier even bij te vermelden dat VIP-sessie bij de Ubisoft stand om 12.00 uur begint.De VIP-sessie begint op beide dagen om 12:00 uur.
Toevallig laatst de tickets en prijzen voor FirstLook bekeken en er was bij mij even verwarring: omdat je als houder van een VIP-ticket om 9.00 uur al naar binnen kan en met een normaal kaartje pas om 11.00 uur.
En daarnaast begint de VIP-sessie bij de Ubisoft stand om 12.00 uur.
Je krijgt dus als je wint (als ik het goed begrijp) een normaal kaartje voor FirstLook (waarmee je om 11.00 uur naar binnen kan) en daarnaast van Ubisoft een VIP-pas voor de VIP-sessie om 12.00 uur bij de Ubisoft stand. Correct?
Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!