Ik ben opzoek naar een nieuwe Iphone voor mijn vrouw, maar aangezien ze hier voornamelijk mee fotografeert en foto's deelt via de app qq (soort van Chinese messenger / facebook) en nagenoeg niet mee belt zit ik te twijfelen of ik niet beter een Ipod touch kan kopen. Ik kan niet echt ervaringen vinden en weet naast het niet kunnen bellen / internetten via gsm netwerk het verschil niet echt. Kan iemand aangeven of er meer grote verschillen zijn waar ik op moet letten?
Ik zou gewoon een iPhone nemen. Ik ga er even van uit dat zij ook 'onderweg' foto's wil maken. En dan heb je dus ook nog een telefoon nodig om te bellen; twee devices dus.
Ik heb je vraagstelling duidelijker in je titel gezet: "iPod touch of iPhone 6 voor iemand die bijna niet belt?". Probeer altijd een titel te kiezen, die je probleem duidelijk omschrijft.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dank voor de reacties en aanpassingen. Toch ben ik nog wel aan het twijfelen; een ipod met losse telefoon (model van circa €100 voldoet prima) is toch een stuk goedkoper dan een iphone. Ik ben dus eigenlijk wel benieuwd of er meer beperkingen zijn tussen ipod touch en iphone om rekening mee te houden.
[ Voor 24% gewijzigd door bakkerjangert op 01-10-2015 21:50 ]
Als ze QQ ook onderweg wil gebruiken, kom je met een ipod niet ver. Je zou ook verder dan IOS kunnen kijken, met (bijvoorbeeld) een Lumia kan je hele aardige foto's maken en ook delen via QQ voor eenheel wat zachtere prijs
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2