Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

15.6 inch (simpele game) laptop a 750euro

Pagina: 1
Acties:

• joostFl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-11 21:55
Wat ga je met je laptop doen?
Ik gebruik mijn laptop om series/films te kijken en om league of legends tespelen.

Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de750 euro, maar minder (of en klein beetje meer is geen ramp)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik sleep mijn laptop 2x per week mee in de trein, vandaar dat ik voor een 15.6 inch laptop ga. Dit past in mn rugzak en scheelt in gewicht. batterij is minder van belang omdat ik thuis en op mn kamer gewoon stroom heb:D

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Mijn voorkeur gaat uit naar een ASUS, ze zien er mooi uit en naar mijn mening is dit een heel degelijk merk. Ik twijfel echter ook over medion omdat die wel veel geven voor het geld. Heb echter geen ervaring met medion.

http://tweakers.net/price.../asus-f555lj-dm891t.html/
Deze Asus spreek me erg aan, full hd scherm een nieuwe i5 en een simpele videokaart. in de aanbieding te krijgen voor 630 euro.

http://tweakers.net/price...-qwerty%29/specificaties/
Dit is een andere optie, wat duurder, maar wel ssd en een iets betere videokaart.

Ik heb geen ervaring met SSD, is dit een musthave?
Verder vraag ik me af of ik het verschil in videokaart ga merken bij LOL?
En heeft er iemand ervaring met Medion?
Vriendelijke groet,
Joost

[ Voor 9% gewijzigd door joostFl op 01-10-2015 13:10 ]

• TepOneA
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-10-2023
Ik heb geen ervaring met SSD, is dit een musthave?
Alles wordt er vlotter van maar voor je budget ga je geen laptop met SSD krijgen die aan je wensen voldoet... Een SSD zou je er later nog bij kunnen zetten.
Verder vraag ik me af of ik het verschil in videokaart ga merken bij LOL?
Ja, zonder meer... De videokaart is het meest critische component voor gamen zoals LOL...

http://www.systemrequirem...-legends&itemId=10933&p=r
Volgends de recommended system requirements, zou de 920M het aardig moeten trekken. Echter is de 940 voor de toekomst een veiligere keuzen.

[ Voor 22% gewijzigd door TepOneA op 01-10-2015 13:23 ]

• joostFl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-11 21:55
bedankt voor je reactie!
Een SSD is dus een leuk extra maar niet echt nodig.
Ik draai nu league zonder extra videokaart op mn laptop, dus ik denk dat de 920 idd meer dan genoeg moet zijn.
Aangezien het prijsverschil 170e is neig ik toch naar de Asus. Ik zie mezelf niet meer cod of iets dergelijks spelen

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-11 17:29
Als het enkel LoL is dat je wilt spelen en het maakt niet uit dat de settings op "very high" staan dan is de 920M meer dan voldoende. Je kan het spel inderdaad makkelijk draaien op de geïntegreerde GPU van intel.

Als je toch liever die €170 in je zak steekt kan je misschien nog opteren om een SSD te kopen met dat geld. Is het eigenlijk wel waard. Let op dat je wel een manier moet hebben om die SSD eerst aan te koppelen aan je laptop om zo je HDD te klonen naar de SSD.