Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hoi,

Sinds kort heb ik een iphone 6 16 GB Gold. Ik wou graag mijn reservekopie van mijn oude iphone 4s op deze nieuwe iphone zetten. Ik heb dit via itunes gedaan, waar ook mijn reservekopie van de iphone 4s op stond. Alles lukte, reservekopie is op de iphone 6 gezet, iphone 6 ging aan maar nu staat er al een paar uur: 'iCloud-instellingen bijwerken'. Dit duurt ontzettend lang en gaat maar niet weg.

Ik heb al geprobeerd de iphone opnieuw aan te doen, of powerreset, maar dan blijft hij vastlopen bij 'iCloud-instellingen bijwerken'. Ook wou ik anders proberen op opnieuw een reservekopie er op te zetten via itunes, of om de iphone te herstellen, maar nu krijg ik de melding dat ik eerst Zoek mijn Iphone moet uitzetten (wat ik heb gedaan voordat deze reservekopie er op moest, zoek mijn iphone moet dus uitstaan).

Kan iemand mij hiermee helpen? Zou graag mijn nieuwe iphone willen gebruiken maar kan er nu niks mee.

Groetjes,

Amber

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi Amber, ik heb hetzelfde probleem. Heb je al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:28
Zet je iPhone in DFU modus en herstel hem opnieuw via iTunes.

DFU modus: aan/uitknop en homeknop tegelijk indrukken 10 seconden lang, na 10 seconden laat je de aan/uit knop los en blijf je de homeknop nog eens 5-10 seconden ingedrukt houden. Daarna krijg je een melding in iTunes dat je iPhone in herstelmodus staat. Druk je op iPhone herstellen en dan zal hij de software opnieuw installeren.

Oh en iTunes moet je wel aan hebben staan en je iPhone moet verbonden zijn met je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank Turkeyhakan. Het is gelukt. Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb bij het terug zetten van mijn back-up hetzelfde probleem!!
mijn iPhone blijft uren lang hangen bij "iCloud-instellingen bijwerken" ik heb de aanwijzingen van
turkeyhakan opgevolgd, maar het resultaat is niet wat ik voor ogen heb.
De iPhone gaat inderdaad de software opnieuw installeren, maar mijn back-up staat er dan nog steeds niet op.
Wie o wie heeft hier een oplossing voor..... of doe ik gewoon iets heel doms....

mvg Ramon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem is inmiddels al opgelost!
Pagina: 1