Wat is jouw favoriete iOS 9 Safari Adblocker?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Ik ben nu bezig geweest met Purify, deze is vlot en blocked bijna alles op mijn iPhone 6S.
Adblock Plus is sinds gister uit, die ga ik later vandaag nog proberen.

Waar heb jij goede ervaring mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:37
Prima topic, maar laat het niet verzanden in een opsomtopic. Dus probeer wel wat onderbouwing te geven over de voor/nadelen van een adblocker. Dan heeft het ook echt meerwaarde voor de mede-Gotters.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacbookProx
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:20
Crystal werkt prima hier.

Sinds gisteren die Adblock Plus erop, maar geeft veel blanco pagina's.

Voorbeeld: de website van studentmobiel blijft blanco en in het adresveld staat 'about:blank'. Met Crystal werkt het weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 15:23
Blockr.

Deze blokkeerd: advertenties, tracking meuk en EU cookie meldingen.
(Uitzondering op tweakers.net uiteraard.)

Er zijn wel een aantal pagina's welke blank zijn, maar dat gebeurt zo te zien bij meerdere. Heb nu twee suggestie e-mails gestuurd en kreeg beide keren vlot een antwoord. Één over de blanco pagina. En één over de mogelijkheid om de pagina éénmaal te laden zonder blokkades.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik gebruik hier Crystal. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er weinig van merk. Ik let er ook niet zo op eerlijk gezegd. Maar ineens zie ik dan weer grote reclame banners verschijnen.

Wat ik wel irritant vind is dat je bij diverse sites juist een extra pop-up melding krijgt waarin men aangeeft dat ze merken dat er gebruik gemaakt wordt van een ad-blocker. En dat dat jammer is omdat...bla bla... En of we de site onder vertrouwde sites kunnen plaatsen. Bij Crystal kan dat dus niet.

Het werkt wel. Want ben eerder geneigd om de ad-blocker dan maar compleet uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Eekii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10-2022
Heb zelf Crystal voorheen Purify (die stukken beter advertenties blokkeerden)
wat irritant is dat je bijvoorbeeld bij dumpert geen filmpjes kan kijken zonder de blocker uit te zetten.
en je kan niet whitelisten..

Orgin limited199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Crystal hier ook al een poosje draaien.
Als ik gebruik wil maken van dumpert dan switch ik even naar chrome.
Heb nog geen allround blocker met extra instellingen gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 16:18
Vandaag Purify gekocht en ik ga de refund overwegen. Het werkt goed en snel op Amerikaanse sites als 9to5mac en macrumors.

Echter niet goed op nl sites als score.nl en vergelijk.nl

Soms laadt een pagina supersnel, soms krijg je een wit scherm, totdat je zelf refresht.

F-secure heeft een gratis adblocker. Blockt veel, niet alles, maar doet het wel goed. Ga Purify nog paar dagen gebruiken en hoop dat het beter werkt.
Pagina: 1