80 Euro voor een SONY STR DB930 versterker?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chromanin
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 00:32
Beste,

Ik heb positieve dingen gehoord over de STR DB930 QS versterker, is dat dezelfde als deze? Ook, is de prijs wat ok?

Ik zoek namelijk een versterker voor mijn PC op aan te sluiten met een optische aansluiting.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Volgens mij zijn de genoemde DB930 en de D930 QS één en hetzelfde model. Of de prijs goed is, is aan jou. Het ding is volgens mij een jaar of 15 oud dus dat valt in de categorie "wat de gek er voor geeft".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chromanin
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 00:32
Hmmmm, maakt leeftijd dan zoveel uit voor versterkers? Is het beter dat ik zoek naar wat recenters?

Ik had de indruk dat de leeftijd van een versterker vooral een verschil doet uitmaken in de type ingangen die het heeft. En aangezien ik vooral op zoek ben naar een optische poort.

[ Voor 48% gewijzigd door Chromanin op 01-10-2015 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
heb zelf verschillende exemplaren in deze serie gekocht, momenteel heb ik nog een 940 staan. ik heb er tussen de 75 en 100 euro voor betaald een paar jaar geleden. 60 euro zou een betere prijs zijn, al heb ik ze ook weg zien gaan voor een paar tientjes.

Het geluid is wel erg goed alleen niet de moderne HD DTS decoders dus voor surround minder interessant, daarvoor zou je de 5.1 input kunnen gebruiken. Ook in stereo goed en de optical aansluitingen zijn ook prima. Een probleem kan zijn losse contacten bij de relais waardoor kanalen uitvallen.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/14ahbv6.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Roderiktweaker op 01-10-2015 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:24

DjVe

Hatsaflats!

60 euro is inderdaad een prima prijs. Ik heb ook een 940 gehad voor €50 (koopje) en was daar zeer over te spreken.