Hulp nodige bij creëren van database en interactieve elemen

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddexp67
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-01 15:09
Hallo allemaal,

Voordat ik met mij vraag begin vermeld ik maar even dat ik echt de tijd heb genomen om dit zelf eerst uit te zoeken dus ja ik heb gegoogled :)
Ik knutsel al wat jaartjes met wordpress sites puur uit hobby doeleinde. Voor de duidelijkheid ik heb dus geen IT achtergrond.

En nu de vraag :
Voor een van mij sites wil ik een squde builder maken net zoals op wefut en futhead.
Ik heb een beetje gespeeld met dreamweaver maar bleek toch niet zo simpel wa tik ook niet had verwacht. Ik heb dus hulp nodig van iemand die mij meer kan vertellen hoe zij dit hebben opgebouwd en hoe besten aan te pakken of uit besteden. Dat laatste wordt lastig gezin de tijd die er in moet gaan zitten volgens behoorlijk is en dus kostbaar.

Ik hoop dat iemand mij inzicht hoe zij hun elementen hebben opgebouwd en of het haalbaar is om met gebrek aan code kennis te maken.

Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:18

André

Analytics dude

Dit soort dingen zijn altijd maatwerk zijn niet eenvoudig even na te maken. Er komt zoveel bij kijken: hoeveel elementen zijn er, welke regels zit er aan de positionering, waar moet het uiteindelijk in opgeslagen worden, enz, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddexp67
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-01 15:09
Bedankt André, daar was ik al bang voor. Zou dit werkend te krijgen zijn voor wordpress of praten we hier over totale costume site ? Als ik dit zou wil betekent dat voor mij dat ik het moet uitbesteden maar waar praten we dan over, week/uren die in zo'n project gaan zitten ? Kan ik een beetje indicatie krijgen van de kosten maar als ik zo je reactie lees is het voor een hobby site onhaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Het is maar net wat je onder "hobby site programmeur onhaalbaar" verstaat. De ene hobbyist is de andere niet. En zo ook voor uitbesteden: je zult gewoon een paar bedrijven/hobbyisten moeten benaderen en een offerte opvragen en daaruit de beste (let wel: niet per definitie de goedkoopste! ;) ) moeten kiezen.

Kan ik je nu vast vertellen dat, op basis van de (érg karige) informatie die je nu geeft niemand je een offerte (laat staan een zinnige) zal geven. Je zult veel beter de 'requirements' moeten uitwerken. Wat wil je nou precies? Wat moet 't wél, en wat hoeft 't niet, te doen.

M.a.w.: je kunt hier wel vragen om schattingen in weken/uren maar dat gaat uiteenlopen van "mwah, dat heb ik in 2 uurtjes wel gebouwd!!!1" tot "dat kost zéker drie-en-een-half jaar om goed te implementeren".

Mocht je iemand willen inschakelen dit voor je te laten bouwen: Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!

Uiteindelijk gaat me dit topic een beetje teveel de Kan iemand even...? (aangeven hoeveel uren / de juiste richting in wijzen / vertellen wie ik moet hebben / kosten inschatten / uitleggen hoe / ...) -kant op en vind ik 't daarmee dus wel welletjes ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.