Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2010] Mailboxquota bereikt door tasks

Pagina: 1
Acties:

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Mailboxquotas zijn eenvoudig: er is een maximum aantal MB aan mails dat je mag hebben. Ga je over de limiet, dan moet je mail reduceren.

Ik heb een gebruikster die haar limieten bereikt door Tasks. WTF? Ik zou denken dat dit enkel text is, maar ze haalt de 95MB aan tasks. Die arme gebruikers hebben quotum van 150MB, dus dit was een show-stopper. Ik heb dat tijdelijk omhoog getrokken, maar ik moet toch uitvinden waar die data eigenlijk zit.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/0MwaiuPL55hb65aMC79I8bdg/full.jpg
Zo ziet dat er uit.

Er is een map met waarin 20 000 tasks te vinden zijn, maar ik durf die niet te verwijderen omdat ik ergens las op het net dat je dan ook de geassocieerde e-mail verwijderd. Dit is geïntegreerd met Dynamics CRM, dus ik wil geen risico nemen.

Heeft iemand ervaring met tasks?

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Iemand met 20000 tasks opzadelen is niet zinnig. Dus ze zal wel door dynamics automatisch een cc-tje krijgen van iedere task. Zet dat maar eens uit

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==