Hallo allemaal,
Ik ben al flink aan het rondkijken wat er op het moment allemaal beschikbaar is qua monitoren, ter vervanging van mijn huidige scherm, een Iiyama E2483HS-B1. (pricewatch: Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart)
Op mijn werk zit ik achter een Dell P2815Q, en naast de slechte refresh, is het een genot qua grootte. (pricewatch: Dell P2815Q Grijs, Zwart)
Ik zoek een?
Monitor met de volgende eigenschappen:
~500 max.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet zozeer qua merken, ik heb zelf wel al de volgende schermen gevonden:
Mijn huidige systeem:
Wie kan mij wat advies geven? Mis ik nog bepaalde monitoren, of misschien monitoren die er binnenkort aankomen? Alvast bedankt!
Ik ben al flink aan het rondkijken wat er op het moment allemaal beschikbaar is qua monitoren, ter vervanging van mijn huidige scherm, een Iiyama E2483HS-B1. (pricewatch: Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart)
Op mijn werk zit ik achter een Dell P2815Q, en naast de slechte refresh, is het een genot qua grootte. (pricewatch: Dell P2815Q Grijs, Zwart)
Ik zoek een?
Monitor met de volgende eigenschappen:
- 27"+
- Meer dan 1080p
- Liefst 21:9
~500 max.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet zozeer qua merken, ik heb zelf wel al de volgende schermen gevonden:
- pricewatch: LG 29UM67 (Net scherm, 21:9, IPS, en Freesync)
- pricewatch: Iiyama Prolite B2783QSU-B1 Zwart (Hogere resolutie 1440p, en Freesync, ik kan alleen nergens de Freesync range vinden?)
- pricewatch: LG 34UM67 Zwart (34", meer richting de 28" die ik op m'n werk gebruik, 21:9, IPS, en Freesync)
Helaas heb ik hier niet echt "het beste van 2 werelden". De Freesync range gaat bij de LG monitoren van 48-75, al ben ik benieuwd of ik hier veel van merk in MMOs e.d? De Iiyama is helaas een TN paneel.
Mijn huidige systeem:
- i5-4670K (nog niet geoverclocked)
- 8GB ram
- Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X
Wie kan mij wat advies geven? Mis ik nog bepaalde monitoren, of misschien monitoren die er binnenkort aankomen? Alvast bedankt!