Toon posts:

Xbox one kopen op Amazon.fr

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik wil graag een Xbox one met een paar spellen kopen op de Franse Amazon, het schilt toch wel een paar tientjes. Nu is de vraag: gratis verzendkosten (EU gratis toch?)? BTW (al in prijs berekend, Franse BTW of komen de 21% erbij als t naar Nederland gaat)? En nog eventuele ervaringen met Amazon.fr?

Niels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:40

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:13:
Ik wil graag een Xbox one met een paar spellen kopen op de Franse Amazon, het schilt toch wel een paar tientjes. Nu is de vraag: gratis verzendkosten (EU gratis toch?)? BTW (al in prijs berekend, Franse BTW of komen de 21% erbij als t naar Nederland gaat)? En nog eventuele ervaringen met Amazon.fr?
- Wat heb je zelf al gevonden met betrekking tot het invoeren van producten binnen de EU?
- Wat zei Amazon toen je ze vroeg wat de EU verzendkosten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-Ik lees dat het binnen de EU zonder extra invoerrechten zijn, maar voor de zekerheid vraag ik het. BtW heb ik niks over gevonden
-Heb ik niet gedaan/niet kunnen vinden waar het staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-10 00:10
- http://www.belastingdiens...tingen_bij_invoer_betalen
- Verzendkosten moet je bij Amazon zijn. Als je product aan winkelwagen toevoegd, gaat afrekenen en je adres invult, dan krijg je bij een final overview (nog voor het definitief bestellen) de verzendkosten getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scroeffie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-09 13:34
in nl 350 euro met the wicher 3 bundel
als je zonder games wil kaal 340 euro incl zenden <weet niet of ik links mag plaatsen>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 08:48
Binnen de europeesche unie is er vrij verkeer van goederen dus geen BTW en geen Invoerrechten.
Pagina: 1