hallo,
zit op dit moment bij Vodafone thuis. moet deze maand voor nieuwe provider kijken want me aanbieding is afgelopen.
het gaat over glasvezel modem
zat te kijken. tussen weer Vodafone en kpn.
kan heel slecht info vinden van de modem van kpn.
mag zag ook iets van je eigen modem gebruiken bij kpn of zo.
en dan kijk in via de pricewatch hier op tweakers en kan ik alleen maar modem + routers vinden. met een lan in poort.
wat is de benaming van de wan aansluiting?
en kan je dan gewoon de modem weg halen en je eigen modem meteen op de glasvezel kabel plaatsen?
en kan dat dan met elke provider?
heb nu bijv. een vigor 2132F van Vodafone. die zit met een glasvezel kabel in de modem + router zelf. kan ik dan met wijs van spreken de zelfde kopen en die aansluiten en het werkt? of moet zoon modem speciaal gecodeerd voor dat het netwerk van je provider. waardoor je niet je eigen modem + router kan vervangen?
ik hoop dat jullie dit begrijpen.
als er meer vragen zijn vraag ze gerust.
zit op dit moment bij Vodafone thuis. moet deze maand voor nieuwe provider kijken want me aanbieding is afgelopen.
het gaat over glasvezel modem
zat te kijken. tussen weer Vodafone en kpn.
kan heel slecht info vinden van de modem van kpn.
mag zag ook iets van je eigen modem gebruiken bij kpn of zo.
en dan kijk in via de pricewatch hier op tweakers en kan ik alleen maar modem + routers vinden. met een lan in poort.
wat is de benaming van de wan aansluiting?
en kan je dan gewoon de modem weg halen en je eigen modem meteen op de glasvezel kabel plaatsen?
en kan dat dan met elke provider?
heb nu bijv. een vigor 2132F van Vodafone. die zit met een glasvezel kabel in de modem + router zelf. kan ik dan met wijs van spreken de zelfde kopen en die aansluiten en het werkt? of moet zoon modem speciaal gecodeerd voor dat het netwerk van je provider. waardoor je niet je eigen modem + router kan vervangen?
ik hoop dat jullie dit begrijpen.
als er meer vragen zijn vraag ze gerust.