Toon posts:

Teveel shop vermeldingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik was op zoek naar een laptop en elke keer in de pricewatch kwam ik Paradigit tegen met nog een 4 van hun shops.

Bijvoorbeeld pricewatch: Lenovo IdeaPad G50-45-80E3016PNX

Daar staat

Paradigit
Computerland
Campusshop
NorroD
Komplett

Allemaal onderdeel van Paradigit. Ik vind dit eigenlijk een beetje vervuiling van de pricewatch. Het complete assortiment van deze shops overlapt elkaar. dit geeft naar mijn idee geen goed beeld van alle aanbieders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Er zijn zoveel shops onderdeel van een grotere keten, toch is er prijsverschil onderling and niet elke winkel zit in elke regio. De klant heeft prima keuze en geeft dus juist wel goed beeld van alle aanbieders.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:15:
Allemaal onderdeel van Paradigit. Ik vind dit eigenlijk een beetje vervuiling van de pricewatch. Het complete assortiment van deze shops overlapt elkaar. dit geeft naar mijn idee geen goed beeld van alle aanbieders?
Ik denk niet dat we hierin een selectie willen maken. Er zijn namelijk zoveel bedrijven die een aantal webwinkels bezitten:
  • iCentre
  • Dixons
  • MyCom
van de Bas Group
  • 4Launch
  • Infotheek
van de Infotheek Groep
  • Media Markt
  • Saturn
van de Media Saturn Group

Etc.

Moeten we al deze dubbele prijzen dan ook maar schrappen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 10:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Elke winkel heeft zijn eigen voorraad (en dus indicatie) en locatie, dat maakt een aardig onderscheid in de pricewatch als jij iets zoekt in de buurt of op voorraad.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:16:
Elke winkel heeft zijn eigen voorraad (en dus indicatie) en locatie, dat maakt een aardig onderscheid in de pricewatch als jij iets zoekt in de buurt of op voorraad.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens.

Als je bij Norrod in Groningen online wil bestellen en het in de winkel wilt ophalen, kan dit niet.
Ook in de winkel van Norrod krijg je soms te horen dat je het online moet bestellen, en vooruitbetalen en ze bezorgen dan alleen per post.
Mochten ze een product niet kunnen leveren krijg je een tegoedbon van Norrod.
Persoonlijk vind ik dit raar, ik woon daar 5 minuten lopen vandaan.
Maar als je via Paradigit online besteld, kun je je het wel afhalen bij Norrod.
Maar de garantie gaat dan weer online via Paradigit.

Rechtstreeks contact met de Norrod winkel, per mail of telefoon, gaat ook via een heel ingewikkelde manier alleen via Paradigit.