Omdat ik net een huis gekocht heb en nog een oude 32" hd tv heb ben ik opzoek naar een goede 55" tv om in mijn woonkamer te hangen. Ik heb al redelijk wat research gedaan maar door de enorme keus kom ik er niet helemaal meer uit.
Ik zoek een?
[i]Een TV van minimaal 55" waarmee ik op de toekomst voorbereid ben. De tv komt aan de muur te hangen. 3D is leuk, maar is geen noodzaak. Omdat ik er een aantal jaren mee vooruit wil lijkt me een 4k tv de verstandige keus.
Wat is je budget?
Tussen de 1000,- en 1400,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik kijk weinig gewoon TV, wel kijk ik veel series en films en af en toe een shooter op de ps4
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben al bij verschillende winkels binnen gelopen maar in de winkel krijg je toch een beetje een vertekend beeld. Na heel wat reviews, forums, vergelijkingsites en de pricewatch te hebben gelezen hebben de volgende tv's mijn voorkeur.
Panasonic Viera TX-55CX700
LG 55UF850V
Ik hoor graag jullie advies hierover.
Ik zoek een?
[i]Een TV van minimaal 55" waarmee ik op de toekomst voorbereid ben. De tv komt aan de muur te hangen. 3D is leuk, maar is geen noodzaak. Omdat ik er een aantal jaren mee vooruit wil lijkt me een 4k tv de verstandige keus.
Wat is je budget?
Tussen de 1000,- en 1400,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik kijk weinig gewoon TV, wel kijk ik veel series en films en af en toe een shooter op de ps4
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben al bij verschillende winkels binnen gelopen maar in de winkel krijg je toch een beetje een vertekend beeld. Na heel wat reviews, forums, vergelijkingsites en de pricewatch te hebben gelezen hebben de volgende tv's mijn voorkeur.
Panasonic Viera TX-55CX700
LG 55UF850V
Ik hoor graag jullie advies hierover.