Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Op zoek naar een chromebook

Pagina: 1
Acties:

• Legin
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-10 20:31
Wat ga je met je laptop doen?

Ik wil graag een Chromebook voor in bed en mee te nemen, dus accuduur is belangrijk.
Gaat voornamelijk om soepel te internetten,videos,films, muziek.

Wat is je budget?

Ongeveer 300 euro, 2dehands vind ik ook niet erg als deze in goede staat is.
Liefst rond de 200 euro want heb al een powerhouse van een laptop maar die is fijner voor het zware werk en de accuduur is niet je van het.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?

Accuduur en scherm vind ik belangrijk,snel. Liefst 13/14 inch, denk dat 11 inch te klein is.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Ik zag een Toshiba CB30 - B - 104, deze heeft 4GB RAM en een mooi scherm.

Als iemand nog suggesties heeft zijn die welkom.
Ook ervaringen met Chromebooks zijn welkom aangezien dit mijn eerste word.

Alvast bedankt!

[ Voor 32% gewijzigd door Legin op 30-09-2015 22:19 ]

• Dark-Mist
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-11 20:57
De Toshiba is een goede keuze en heeft ook mijn voorkeur voor een Chromebook. Persoonlijk zou ik nog 2 weken wachten op de nieuwe release van de Chromebook 2, ze hebben namelijk wat upgrades doorgevoerd. Het zal dan ook makkelijker zijn om de 104 wat goedkoper te krijgen dan momenteel in Nederland. De prijzen liggen hier namelijk omstreeks 50% hoger dan in Amerika.

De enige alternatieven die ik aan zou kunnen dragen met jouw wensen is de nieuwe reeks Chromebooks van Dell. Hier zit standaard een goede processor in (beter dan de Broadwell/Haswell) in de Toshiba's. Al heeft de nieuwe 104 ook een i3 processor.

• Legin
Dark-Mist schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:23:
De Toshiba is een goede keuze en heeft ook mijn voorkeur voor een Chromebook. Persoonlijk zou ik nog 2 weken wachten op de nieuwe release van de Chromebook 2, ze hebben namelijk wat upgrades doorgevoerd. Het zal dan ook makkelijker zijn om de 104 wat goedkoper te krijgen dan momenteel in Nederland. De prijzen liggen hier namelijk omstreeks 50% hoger dan in Amerika.

De enige alternatieven die ik aan zou kunnen dragen met jouw wensen is de nieuwe reeks Chromebooks van Dell. Hier zit standaard een goede processor in (beter dan de Broadwell/Haswell) in de Toshiba's. Al heeft de nieuwe 104 ook een i3 processor.
Wat verwacht dat de prijs nieuw word voor de huidige chromebook?
Zag dat meerdere chromebooks niet meer verkrijgbaar zijn na een nieuwe release.

Heb veel reviews gelezen en gekeken en denk ook dat de Toshiba de beste keus is.

• Legin
Dark-Mist schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:23:

Ik heb nog even opgezocht op het internet maar ik kan niks vinden over de nieuwe chromebook van toshiba.

• Dark-Mist
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-11 20:57
lukadad schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:19:
Toshiba komt in oktober met een vernieuwde chromebook.
http://betanews.com/2015/...ell-and-backlit-keyboard/

Ik denk dat deze onze tweede chromebook zal worden.