Adobe creative cloud [docenten licentie]

Pagina: 1
Acties:
  • 388 views

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Hoi Allemaal,

Misschien weten jullie hoe ik dit kan oplossen.
Op dit moment maak ik gebruik van Adobe Creative Cloud, via mijn werk (docent Informatica).
Betaal daar 17,50 euro per maand voor.. maar de licentie is opgezegd door mijn werk (ze gaan niet meer verder met adobe).

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/5drqmo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/23lcuog.png

De licenties verlopen via Slim.nl, prijs is goed. Ik moet mijn licentie dus ook verlengen via deze organisatie omdat ik anders alles opnieuw moet aanschaffen en mijn abonnement verloopt.

Ik zag wel dat je het via Adobe per maand kan regelen voor 19,50 euro, maar dit lijkt me qua verschil bizar en is voor mij echt geen optie. :F

Ik gebruik het eigenlijk voor Adobe Premier Pro en voor Photoshop, de rest van de apps boeien me niet zo.

Moet ik adobe gaan uitzwaaien? ;w
Of heeft iemand een idee hoe men het voor het onderwijs heeft bedacht..? Of kan je via een omweg alsnog als docent toegang krijgen tot het 'oude' abonnement.

Bekijk mijn site: Remko.me

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:57
Remko.me schreef op woensdag 30 september 2015 @ 22:01:
Hoi Allemaal,

Misschien weten jullie hoe ik dit kan oplossen.
Op dit moment maak ik gebruik van Adobe Creative Cloud, via mijn werk (docent Informatica).
Betaal daar 17,50 euro per maand voor.. maar de licentie is opgezegd door mijn werk (ze gaan niet meer verder met adobe).

[afbeelding]

[afbeelding]

De licenties verlopen via Slim.nl, prijs is goed. Ik moet mijn licentie dus ook verlengen via deze organisatie omdat ik anders alles opnieuw moet aanschaffen en mijn abonnement verloopt.

Ik zag wel dat je het via Adobe per maand kan regelen voor 19,50 euro, maar dit lijkt me qua verschil bizar en is voor mij echt geen optie. :F

Ik gebruik het eigenlijk voor Adobe Premier Pro en voor Photoshop, de rest van de apps boeien me niet zo.

Moet ik adobe gaan uitzwaaien? ;w
Of heeft iemand een idee hoe men het voor het onderwijs heeft bedacht..? Of kan je via een omweg alsnog als docent toegang krijgen tot het 'oude' abonnement.
Even voor de duidelijkheid: het verschil tussen €17,50 en €19,50 per maand vind je bizar? Die €2,-?

• Gugl
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-10 22:29
Volkan1984 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 22:57:
[...]

Even voor de duidelijkheid: het verschil tussen €17,50 en €19,50 per maand vind je bizar? Die €2,-?
Hij bedoelt denk ik 17,50 per jaar en 19,50 per maand.
Zo staat het iig in het plaatje :)

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:57
Gugl schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:17:
[...]

Hij bedoelt denk ik 17,50 per jaar en 19,50 per maand.
Zo staat het iig in het plaatje :)
Ah OK. Dat verduidelijkt al een boel :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Remko.me schreef op woensdag 30 september 2015 @ 22:01:
Of kan je via een omweg alsnog als docent toegang krijgen tot het 'oude' abonnement.
Door je school te overtuigen dat ze dit weer willen hebben. Een "omweg" is gewoon proberen de licentievoorwaarden te ontduiken, zie Het algemeen beleid #verbodencopyright.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

^^ dat dus. We gaan hier je hier niet helpen met omzeilen van de licentievoorwaarden, dus dit topic gaat op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.