Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• stevengos
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
Hoi iedereen op Tweakers,

Voor een klant van ons (ik ben appdeveloper) hadden wij de vraag gehad of wij eventueel een tablet konden vinden die door monteurs gebruikt kan worden om bij de mensen thuis inspecties te doen.

Dus zo'n tablet moet al gauw de volgende eigenschappen hebben:
- goede camera + flitser (voor foto's van meterkast, foto's buiten etc.)
- mobiele verbinding
- redelijk goede accuduur (6+ uren)
- moet tegen een stootje kunnen (al zijn er meestal wel stevige hoezen te vinden voor de meeste tablets)
- Android tablet (wens van klant, Android 4.0+)

Er is al door ons gezocht, maar konden niet echt een tablet vinden met een goede fotokwaliteit en de rest van de eisen. Ik weet dat een tablet over het algemeen geen goede foto's maken, maar om een monteur met een losse camera op pad te sturen is ook geen optie (had de klant al geprobeerd, maar foto's raakte zoek... 8)7 )

Wat tot nu toe is gevonden:
- pricewatch: RugGear RG900 Oranje
- pricewatch: Panasonic ToughPad FZ-X1 Zwart
- http://www.samsung.com/nl...ts/tablets/SM-T365NNGAPHN (schijnt helaas wel slechte foto's te maken)

Prijs maakt niet veel uit op dit moment. Graag hoor ik wat jullie eventueel weten wat er op de markt is in dit segment, met de gestelde eisen. Alvast bedankt _/-\o_

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Samsung Galaxy Tab Active Android-tablet 20.3 cm (8 inch) 16 GB WiFi, GSM/2G, UMTS/3G, LTE/4G Titanium, Groen Qualcomm.

We hebben hier goede ervaringen mee.

[ Voor 75% gewijzigd door HerZon op 30-09-2015 21:30 ]